Publikacja „Twitter for Good: Change the World One Tweet at a Time” poświęcona jest zastosowaniu popularnego (ponad 200 milionów użytkowników) serwisu mikroblogowego Twitter dla wsparcia działań o charakterze non-profit. Autorka, Claire Diaz Ortiz, odpowiada w Twitterze za innowację społeczną i filantropię. Książka wyjaśnia, w jaki sposób mikroblog może przydać się organizacji i jak z niego korzystać na zasadzie modelu T.W.E.E.T. (Target, Write, Engage, Explore, Track – Cel, Napisanie, Zaangażowanie, Pogłębianie, Śledzenie). Opisuje również przykłady zastosowania serwisu w akcjach społecznych w różnych częściach świata.
Fragment publikacji można otrzymać na adres mailowy po zarejestrowaniu się na stronie www.twitterforgood.com.
Aktualności związane z tematem będą dostępne na profilu autorki @ClaireD oraz pod tagiem #Twitter4Good. Wydawcy książki zachęcają wszystkich do dzielenia się własnymi doświadczeniami z używania tego serwisu w marketingu społecznym.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
02.01.2025
40% żywności w polskich supermarketach jest pakowane w zbędny plastik
-
30.12.2024
Inicjacja alkoholowa dzieci w Polsce. Raport
-
27.12.2024
Święta, święta i… do kosza
-
16.12.2024
Polka u ginekologa
-
15.12.2024
Sportkrastynacja. Co to takiego?
-
15.11.2024
Zrozumieć męskość. Rzeczywistość polskiego mężczyzny