Mroczny animowany film reklamowy wykonany techniką 3D, z Jeremy Ironsem w roli lektora, przygotował irlandzki oddział organizacji Oxfam by pokazać, że zmiany klimatyczne najbardziej wpływają na życie najbiedniejszych osób na świecie. Ich dotykają najmocniej.
Kluczową dla kreacji jest postać człowieka rozpadającego się pod wpływem gorącej temperatury i suszy. Jego skóra przypomina spękana ziemię pustynną, która w końcu rozpada się. Proces ten jednak pokazany jest w pozytywnym kierunku – odbudowy i powrotu do życia. Na stronie kampanii www.faceit.oxfamireland.org rewitalizacja uzależniona jest od ilości podpisów pod petycją kierowaną do polityków, przygotowywaną na tegoroczna Konferencję Klimatyczną, która odbędzie się w grudniu Kopenhadze. Tam decydenci mają, jak nawołuje kampania, stawić czoła wyzwaniom ekologicznym i podjąć nowe decyzje proekologiczne w związku z wygasającym protokołem z Kioto.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki