Mroczny animowany film reklamowy wykonany techniką 3D, z Jeremy Ironsem w roli lektora, przygotował irlandzki oddział organizacji Oxfam by pokazać, że zmiany klimatyczne najbardziej wpływają na życie najbiedniejszych osób na świecie. Ich dotykają najmocniej.
Kluczową dla kreacji jest postać człowieka rozpadającego się pod wpływem gorącej temperatury i suszy. Jego skóra przypomina spękana ziemię pustynną, która w końcu rozpada się. Proces ten jednak pokazany jest w pozytywnym kierunku – odbudowy i powrotu do życia. Na stronie kampanii www.faceit.oxfamireland.org rewitalizacja uzależniona jest od ilości podpisów pod petycją kierowaną do polityków, przygotowywaną na tegoroczna Konferencję Klimatyczną, która odbędzie się w grudniu Kopenhadze. Tam decydenci mają, jak nawołuje kampania, stawić czoła wyzwaniom ekologicznym i podjąć nowe decyzje proekologiczne w związku z wygasającym protokołem z Kioto.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2023
Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu