Sportretowane twarze przywódców reżimu wyglądają dość niewinnie. Jednak jeśli im się bliżej przyjrzeć, prawda wychodzi na jaw. Mały niebieski ptaszek, symbol Twittera zostawia swoje odchody tam, gdzie pozory są bardzo mylące.
Kampanię „The media change, the truth remains” („Media się zmieniają, prawda pozostaje niezmienna”) przygotowała agencja Saatchi & Saatchi z Madrytu dla hiszpańskiego oddziału organizacji Reporteros Sin Fronteras (RSF) (Reporterzy Bez Granic). Akcja promuje wejście „Reporterów” na Twittera.
Twarze kampanii to Muammar al-Kaddafi, Robert Mugabe i Mahmoud Ahmadinejad – despotyczni przywódcy Libii, Zimbabwe oraz Iranu. Wszyscy trzej dyktatorzy są szeroko krytykowani na forum międzynarodowym za łamanie praw człowieka, ograniczanie wolności słowa, przemoc wobec opozycjonistów, dziennikarzy i cywilów. Symbol Twittera pokazuje odbiorcom, co o Kaddafim, Mugabe i Ahmadinejadzie sądzi RSF.
Organizacja Reporterzy Bez Granic działa na rzecz ochrony wolności prasy na całym świecie, prowadząc kampanie w obronie prześladowanych dziennikarzy i literatów. Systematycznie przygotowuje raporty dotyczące krajów, w których swoboda wypowiedzi jest ograniczana, a niezależnym mediom zamyka się usta nielegalnymi metodami.
A.Stachowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy