────── 06.09.2022
Tu leży problem
Na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego powstały setki kampanii społecznych. Niestety, wielu kierowców nadal nic sobie z nich nie robi. I ciągle popełnia te same, tragiczne w skutkach błędy i wykroczenia.
Twórcy brazylijskiej kampanii społecznej postanowili nie owijać niczego w bawełnę. Na kolorowych, rzucających się w oczy grafikach umieścili gigantyczne strzałki, wskazujące wprost, gdzie leży źródło zagrożenia: jazda bez kasku, przekraczanie prędkości, prowadzenie pod wpływem alkoholu oraz używanie smartfonów podczas jazdy.
Kampania została zrealizowana na zamówienie Detran/RN, czyli Departamento Estadual do Trânsito do Rio Grande do Norte.
Nazwa kampanii:
There's none so blind as those who will not see.
Czas:
2022.5
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Detran/RN
Media:
print
Wykonawca:
Executiva Propaganda, Natal, Brazil
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
DeepSteki
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
22.11.2023
Prawda jest taka