Tu leży problem
Na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego powstały setki kampanii społecznych. Niestety, wielu kierowców nadal nic sobie z nich nie robi. I ciągle popełnia te same, tragiczne w skutkach błędy i wykroczenia.
Twórcy brazylijskiej kampanii społecznej postanowili nie owijać niczego w bawełnę. Na kolorowych, rzucających się w oczy grafikach umieścili gigantyczne strzałki, wskazujące wprost, gdzie leży źródło zagrożenia: jazda bez kasku, przekraczanie prędkości, prowadzenie pod wpływem alkoholu oraz używanie smartfonów podczas jazdy.
Kampania została zrealizowana na zamówienie Detran/RN, czyli Departamento Estadual do Trânsito do Rio Grande do Norte.
Nazwa kampanii:
There's none so blind as those who will not see.
Czas:
2022.5
Nadawca:
Detran/RN
Media:
print
Wykonawca:
Executiva Propaganda, Natal, Brazil
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie