logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  06.10.2009

Trzy przykazania



Ojciec oglądający telewizję, pokazany z perspektywy bardzo długiej kanapy, elegancka dziewczyna zajadająca się kanapką pełną niedopałków oraz kopiący piłkę, świetnie prezentujący się pięćdziesięcioletni piłkarz. Trzy oddzielne kreacje, stworzone przez agencję Fórmula Comunicaçao z Florianópolis w niebanalny sposób nawiązujące do istotnych problemów społecznych, skierował do mieszkańców brazylijskiego stanu Santa Catarina jego rząd.

Wraz z hasłem „Without dialogue, your son stays close to drugs” (Bez rozmowy, twój syn pozostanie blisko narkotyków), odległość w jakiej znajduje się oddający się codziennej czynności ojciec nawiązuje do dystansu, jaki w wielu domach towarzyszy kontaktom młodzieży z rodzicami. Kreacja, najpierw prezentowana w postaci spotu telewizyjnego, później w wersji drukowanej, ma zachęcić do zbliżenia i rozpoczęcia dialogu, przekonując, że to właśnie rozmowa jest najlepszą formą ochrony przed narkotykami.

Druga reklama, nawołujący do zwalczania palenia w pomieszczeniach, niesie informację: „Don’t swallow other people’s smoke. Smoke free ambient: is everyone’s right” (Nie połykaj dymu innych. Otoczenie bez dymu jest prawem wszystkich). Wizerunek pożeraczki tytoniowych niedopałków ma zmusić palaczy do myślenia przed sięgnięciem po papierosa w pomieszczeniu zamkniętym, a równocześnie zachęcić niepalących do egzekwowania swojego prawa do czystego otoczenia.

Trzecia kreacja została przygotowana dla przypomnienia o światowym dniu walki z AIDS, jak również o tym, że, niezależnie od wieku, stosowanie prezerwatyw jest niezbędne. Opatrzona hasłem „An ace never forgets protection. Wear condom even after 50” (Mistrz nigdy nie zapomina o zabezpieczeniu. Używaj prezerwatyw nawet po pięćdziesiątce) ma zwrócić uwagę mężczyzn, cieszących się aktywnością seksualną mimo wieku, na konieczność stosowania prezerwatyw, jako że są oni grupą, w której odnotowano największy wzrost przenoszenia chorób drogą płciową.
D. Lewandowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek