Różne kraje, różne języki, a zasada ta sama – trzeźwość za kierownicą. Tuż przed świętami ruszyła nowa odsłona kampanii "Prowadzę – jestem trzeźwy" pod hasłem "Trzeźwość bez granic".
Spot kampanii jest emitowany w stacji TVN, będzie w TVP (w styczniu) oraz w regionalnych stacjach telewizyjnych, a docelowo również na antenach stacji zagranicznych. Organizatorzy akcji przygotowują międzynarodową odsłonę kampanii w państwach Unii Europejskiej. Ich celem jest zbudowanie międzynarodowej wspólnoty ludzi, których łączy wola trzeźwego i odpowiedzialnego kierowania pojazdami.
"Trzeźwość" to program edukacyjny Piotra Brząkalika, Duszpasterza Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej, którego celem jest promowanie zdrowego i trzeźwego stylu życia. Opiera się na pozytywnym wydźwięku przekazywanych komunikatów i akcentowaniu zasady, że trzeźwość to sprawa naturalna, powszechna i modna.
Powstanie spotu możliwe było dzięki dofinansowaniu Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz zaangażowaniu firmy GFR Capital z Tychów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie