Akcja „Trzeźwość” została zainicjowana w 1999 roku. Promuje odpowiedzialne postawy wśród kierowców – zwłaszcza wśród tych, którzy dopuszczają się prowadzenia pojazdu w stanie nietrzeźwym. Reklamy pojawiają się w telewizji, prasie, radiu oraz na billboardach, citylightach i autobusach. Autorem logo i plakatów z lat 1999 – 2005 jest prof. Jan Roman Kalarus – plakacista, malarz, rysownik, drzeworytnik, designer.
Więcej o samej kampanii: Trzeźwe decyzje
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu