Akcja „Trzeźwość” została zainicjowana w 1999 roku. Promuje odpowiedzialne postawy wśród kierowców – zwłaszcza wśród tych, którzy dopuszczają się prowadzenia pojazdu w stanie nietrzeźwym. Reklamy pojawiają się w telewizji, prasie, radiu oraz na billboardach, citylightach i autobusach. Autorem logo i plakatów z lat 1999 – 2005 jest prof. Jan Roman Kalarus – plakacista, malarz, rysownik, drzeworytnik, designer.
Więcej o samej kampanii: Trzeźwe decyzje
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”