W oku błysk zabójcy, a w ręku… trzepaczka – to opis jednego z trzech bohaterów, ukazanych na plakatach tej kampanii.
Drugi i trzeci trzymają kolejno przepychacz do sedesu i wiertarkę. Nadawcy chcieli pokazać, że „łobuzów” z plakatów nie należy się bać i potępiać, a wyciągnąć do nich pomocną dłoń. Na każdym z plakatów umieszczone zostało hasło kreacji „If trouble is all you see, then trouble is all you get” („Jeśli nie potrafisz dostrzec niczego poza niebezpieczeństwem, to dostaniesz tylko i wyłącznie niebezpieczeństwo”). Nawołuje tym samym do nieskreślania młodych sprawiających problemy, wręcz przeciwnie – do wiary w to, że zawsze jest szansa na resocjalizację i poprawę, choćby przez znalezienie im pracy. Organizacja Always a Chance na stronie alwaysachance.org.uk zachęca do dofinansowania i zgłaszania młodych ludzi potrzebujących pomocy. Kampania zrealizowana została przez agencję Big Communications z Wielkiej Brytanii.
Anna Cieciera
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy