W oku błysk zabójcy, a w ręku… trzepaczka – to opis jednego z trzech bohaterów, ukazanych na plakatach tej kampanii.
Drugi i trzeci trzymają kolejno przepychacz do sedesu i wiertarkę. Nadawcy chcieli pokazać, że „łobuzów” z plakatów nie należy się bać i potępiać, a wyciągnąć do nich pomocną dłoń. Na każdym z plakatów umieszczone zostało hasło kreacji „If trouble is all you see, then trouble is all you get” („Jeśli nie potrafisz dostrzec niczego poza niebezpieczeństwem, to dostaniesz tylko i wyłącznie niebezpieczeństwo”). Nawołuje tym samym do nieskreślania młodych sprawiających problemy, wręcz przeciwnie – do wiary w to, że zawsze jest szansa na resocjalizację i poprawę, choćby przez znalezienie im pracy. Organizacja Always a Chance na stronie alwaysachance.org.uk zachęca do dofinansowania i zgłaszania młodych ludzi potrzebujących pomocy. Kampania zrealizowana została przez agencję Big Communications z Wielkiej Brytanii.
Anna Cieciera
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz
-
09.01.2023
Posiniaczone statystyki
-
05.01.2023
Zabójcy mimo woli