W oku błysk zabójcy, a w ręku… trzepaczka – to opis jednego z trzech bohaterów, ukazanych na plakatach tej kampanii.
Drugi i trzeci trzymają kolejno przepychacz do sedesu i wiertarkę. Nadawcy chcieli pokazać, że „łobuzów” z plakatów nie należy się bać i potępiać, a wyciągnąć do nich pomocną dłoń. Na każdym z plakatów umieszczone zostało hasło kreacji „If trouble is all you see, then trouble is all you get” („Jeśli nie potrafisz dostrzec niczego poza niebezpieczeństwem, to dostaniesz tylko i wyłącznie niebezpieczeństwo”). Nawołuje tym samym do nieskreślania młodych sprawiających problemy, wręcz przeciwnie – do wiary w to, że zawsze jest szansa na resocjalizację i poprawę, choćby przez znalezienie im pracy. Organizacja Always a Chance na stronie alwaysachance.org.uk zachęca do dofinansowania i zgłaszania młodych ludzi potrzebujących pomocy. Kampania zrealizowana została przez agencję Big Communications z Wielkiej Brytanii.
Anna Cieciera
zobacz także
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
14.04.2025Kreacje / printy
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025Kreacje / printy
Strzelanina
-
26.03.2025Kreacje / printy
Znikający świergot
-
24.03.2025Kreacje / printy
Konkretna ochrona