logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Trzepaczka zamiast broni
01.09.2014
Tematy: Kreacje / printy

Trzepaczka zamiast broni



W oku błysk zabójcy, a w ręku… trzepaczka – to opis jednego z trzech bohaterów, ukazanych na plakatach tej kampanii.

Drugi i trzeci trzymają kolejno przepychacz do sedesu i wiertarkę. Nadawcy chcieli pokazać, że „łobuzów” z plakatów nie należy się bać i potępiać, a wyciągnąć do nich pomocną dłoń. Na każdym z plakatów umieszczone zostało hasło kreacji „If trouble is all you see, then trouble is all you get” („Jeśli nie potrafisz dostrzec niczego poza niebezpieczeństwem, to dostaniesz tylko i wyłącznie niebezpieczeństwo”). Nawołuje tym samym do nieskreślania młodych sprawiających problemy, wręcz przeciwnie – do wiary w to, że zawsze jest szansa na resocjalizację i poprawę, choćby przez znalezienie im pracy. Organizacja Always a Chance na stronie alwaysachance.org.uk zachęca do dofinansowania i zgłaszania młodych ludzi potrzebujących pomocy. Kampania zrealizowana została przez agencję Big Communications z Wielkiej Brytanii.

Anna Cieciera








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 14.04.2025Kreacje / printy

    Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów

  • 28.03.2025Kreacje / printy

    Strzelanina

  • 26.03.2025Kreacje / printy

    Znikający świergot

  • 24.03.2025Kreacje / printy

    Konkretna ochrona

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek