logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Trzeba lepiej się prowadzić
20.09.2009
Tematy: Kampanie, Francja, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Trzeba lepiej się prowadzić



W ramach Narodowego Tygodnia Mobilności i Bezpieczeństwa Drogowego (16- 23 września) prefektura policji paryskiej oraz merostwo stolicy prowadziły kolejną odsłonę kampanii "Silhouettes" (Sylwetki), której celem było ograniczenie liczby wypadków drogowych na terenie Paryża.

W strategicznych punktach miasta (między mostem Charles de Gaulle a ulicą Bvd de la Bastille oraz między Placem Chatêlet i ulicą Berger), umieszczono po 51 totemów – tablic, które przypominały o zagrożeniach drogowych i wypadkach z poprzedniego roku.

Użytkowników paryskich dróg przed niebezpieczeństwem przestrzegały informacje statystyczne: „Na drogach Paryża w 2008 roku zginęło 51 osób. Zmieńmy nasze zachowanie!”. Tablice uświadamiały też, że zabitych zostało 29 pieszych, 15 kierowców skuterów i motorów, 5 rowerzystów; 12 osób zginęło w wypadku spowodowanym przez alkohol lub narkotyki. A każdego dnia rannych było 26 osób.

Dodatkowo, w ramach kampanii w liceach i na uczelniach rozdawane były chusteczki z hasłami prewencyjnymi.

Statystyki policyjne świadczą o pewnej poprawie w porównaniu z rokiem poprzednim: do tej pory w 2009 na drogach Paryża zginęło 28 osób – rok wcześniej liczba ofiar śmiertelnych wyniosła 33 osoby. Wciąż narażoną grupą są kierowcy samochodów i jednośladów oraz pasażerowie samochodów.
M. Kryńska



Nazwa kampanii:
Silhouettes
Czas:
2009.9.17 - 2009.10.16
Nadawca:
Préfecture de la Police (Prefektura policji), Mairie de Paris (Merostwo Paryża)
Media:
Outdoor
Adresaci:
Paryżanie, uzytkwonicy dróg
Hasło kampani:
Changeons de conduite! (Zmieńmy nasze zachowanie!)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek