Od 10 lutego można zgłaszać kandydatury specjalistów ds. komunikacji do konkursu PRotony. Mogą w nim startować osoby z firm PR, działów PR-owskich firm i korporacji, administracji publicznej, organizacji non-profit, jak również osoby zajmujące się edukacją PR-owską, działaniami w social mediach, a także debiutujące w zawodzie PR-owca. Zgłoszenia można przesyłać do 10 marca 2015.
PRoto.pl, organizator konkursu, w tej edycji po raz trzeci współpracuje z Fundacją Polskiego Godła Promocyjnego, której specjaliści wybiorą swojego laureata wśród tych, którzy tej ocenie będą się chcieli poddać. Konkurs honorowym patronatem objął także Minister Gospodarki.
Oprócz tego spośród wszystkich zgłoszonych, którzy zgodzą się na udział w konkursie i/lub wypełnią zgłoszenia, zainteresowani specjaliści ds. komunikacji, którzy nie są członkami AEPR-u, będą wybierać kandydata do Nagrody Publiczności.
W tej edycji konkursu zostaną ocenione osiągnięcia od 1 stycznia 2014 do 31 grudnia 2014. Uwzględniane będą zarówno całoroczne dokonania, jak również wyróżniające się rezultaty pojedynczych projektów i kampanii.
Podczas tegorocznej dziewiątej edycji konkursu PRotony pretendenci do wygranej w kategorii -osoba/zespół ds. kampanii w social mediach – będą walczyć także o nagrodę specjalną Instytutu Monitorowania Mediów. IMM przyzna laureatowi w tym roku monitoring internetu aMI na okres trzech miesięcy.
Zgłoszonych kandydatów ocenią członkowie Akademii Ekspertów PR, którą tworzy grono specjalistów działających w branży PR; wśród nich są także wszyscy laureaci dotychczasowych edycji konkursu. Przebieg głosowania będzie jawny – jego wyniki oraz decyzje poszczególnych członków Akademii Ekspertów PR zostaną w całości opublikowane na stronie PRotonów po Gali konkursowej. Głosowanie odbędzie się drogą elektroniczną, a aplikacje będą punktowane przez AEPR wg regulaminu. Nad przebiegiem głosowania będzie czuwać audytor: kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy.
Wszystkie informacje na temat konkursu i jego poszczególnych etapów oraz lista członków Akademii Ekspertów PR znajdują się na stronie www.protony.pl.
Sponsorem strategicznym konkursu jest Instytut Monitorowania Mediów. Partnerem Strategicznym konkursu jest Teatr Syrena. Głównym patronem medialnym konkursu Harvard Business Review. Patronami medialnymi są magazyny: EGO, Marketing w Praktyce i Brief oraz portale Biznes.pl i NowyMarketing.pl. Portal kampaniespoleczne.pl jest partnerem kategorii osoba/zespół ds. komunikacji instytucji/administracji publicznej oraz osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji. Przyjacielem konkursu został ponadto program konferencyjny Sukces Pisany Szminką. Partnerem filmowym konkursu jest TV HR, a partnerami Gali: Rent Design, Kompania Piwowarska, Sony, statuetkiszklane.pl i M-DUO Models.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS