logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
22.05.2023
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Organizacje pozarządowe / NGO

Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023



Uczestnicy tegorocznej edycji Effie mogą zgłaszać swoje kampanie i działania marketingowe w trzech terminach do 30 czerwca w ramach 12 kategorii industry oraz 18 kategorii specjalnych. Komitet Organizacyjny konkursu ponownie przyjrzał się zmianom na rynku, redefiniował i uporządkował kategorie w ramach istniejących zbiorów, a także utworzył nową kategorię Governance, zgodną z podziałem ESG, czyli działaniami firm na rzecz ekologii, społecznej odpowiedzialności biznesu i ładu korporacyjnego.

W zeszłym roku Komitet podzielił kategorie na pięć zbiorów odpowiadających ich specyfice:

  1. Industry – kategorie produktów i usług
  2. Audience – kategorie specjalne
  3. Channels & Tools – kategorie specjalne
  4. Marketing Excellence – kategorie specjalne
  5. Positive Change – kategorie specjalne

W tym roku najbardziej znacząca zmiana zaszła w zbiorze kategorii Positive Change, który postanowiliśmy uporządkować w oparciu o czynniki zrównoważonego rozwoju ESG – podkreśla Marcin Samek, Chief Innovation Officer w McCANN Poland. – Doprowadziło to nas do wyodrębnienia trzech kategorii: Environmental (w skład której weszły m.in. kampanie wcześniej przypisane do kategorii Green Solutions), Social, czyli wszelkie działania pro-społeczne, w tym te, które w zeszłym roku znalazłyby się w kategorii Equality oraz Governance – nowa kategoria kampanii promujących odpowiedzialne działanie biznesu z zakresu tzw. ładu korporacyjnego. Porządkując ten zbiór w oparciu o ESG odpowiadamy na zwrot ku działaniom i kampaniom prospołecznym i eko, zarówno wśród firm, jak i w sektorze publicznym, ale co bardzo ważne, współkreujemy jednocześnie ten trend, pokazując jak istotne są tego typu działania, zarówno w budowaniu marek, jak i samej branży komunikacji marketingowej.

Rynek jest pełen zmian i nowości, rolą Effie jest stałe śledzenie i nadążanie za nimi. W ostatnim czasie Komitet szczególną uwagę zwraca na działania z zakresu AI w obszarze komunikacji marketingowej, nie zdecydował się jednak w tym roku na wprowadzenie kategorii dla działań i kampanii korzystających ze sztucznej inteligencji. Planuje wprowadzenie jej w kolejnej jubileuszowej edycji konkursu, licząc, że będzie to już czas, gdy zobaczymy realne efekty wykorzystania AI. Tymczasem Komitet i zespół Effie uważnie śledzą, zarówno działania na rynku rodzimym, jak i inne programy Effie na całym świecie m.in. USA i Chiny i pracują nad definicją kategorii oraz przykładami kampanii na następny rok. Definicje wszystkich kategorii znajdują się na stronie konkursu https://awards.effie.pl/.

WAŻNE INFORMACJE:
Terminy zgłoszeń tegorocznej edycji przedstawiają się następująco:

  • I termin: do 26.05.2023
  • II termin: do 16.06.2023
  • III termin: do 30.06.2023

Portal kampaniespołeczne.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

CSR NGO Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR Effie Effie Awards


Nazwa wydarzenia:
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
Czas:
2023.5.22
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Polska
Nadawca:
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek