logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Trwają zapisy na VI Kongres Różnorodności
20.01.2020
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc rozwojowa

Trwają zapisy na VI Kongres Różnorodności



Henkel Polska oraz firma BETTER zapraszają na VI Kongres Różnorodności „Fixing Tomorrow With Diversity – czyli jak różnorodność wpływa na budowanie kapitału społecznego”, który odbędzie się 23 stycznia 2020 roku w Międzynarodowym Centrum Kultury, Nowy Teatr w Warszawie. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Podczas tegorocznej, szóstej już edycji Kongresu Różnorodności, jednego z kluczowych wydarzeń CSR w Polsce, zaproszeni goście – przedstawiciele biznesu, administracji publicznej, świata akademickiego i organizacji pozarządowych – będą dyskutować m.in. na temat tego, czym jest dzisiaj kapitał społeczny, jak wzmacniać otwartość na różnorodność w przestrzeni publicznej, czy warto inwestować w społeczeństwo obywatelskie, czy sztuczna inteligencja ma szacunek dla różnorodności a także czy nowe technologie są sojusznikiem w tworzeniu kapitału społecznego.

Niezmiernie cieszy nas, że możemy spotkać się już po raz szósty, by wspólnie podyskutować o różnorodności i zadać wiele, czasami mało wygodnych pytań. Tegoroczny Kongres poświęcony jest kapitałowi społecznemu, którego różnorodność jest nieodzownym elementem. Mnogość doświadczeń, punktów widzenia, odczuć jest tym, co buduje siłę każdego społeczeństwa. Do udziału w Kongresie zaprosiliśmy w tym roku polityków, ludzi kultury, biznesu, nauki i trzeciego sektora. Szczególne miejsce zajmuje tu też technologia, chcemy zastanowić się, czy jest ona sojusznikiem czy raczej wrogiem zarówno kapitału społecznego jak i różnorodności – mówi Paweł Niziński, założyciel Goodbrand/BETTER., wydawca projektów CR Navigator i BE Navigator, promujących idee zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu.

Swoje uczestnictwo w Kongresie w charakterze mówców i panelistów potwierdzili między innymi: B. Bix Aliu, Ambasada USA w Warszawie; Aleksandra Przegalińska, Akademia Leona Kuźmińskiego; Kuba Wygnański, Pracownia Badań i Innowacji Społecznych „Stocznia”; Marzena Strzelczak, Forum Odpowiedzialnego Biznesu; Aniela Hejnowska, Microsoft Polska czy Piotr Gruszczyński, dramaturg Nowego Teatru w Warszawie.

Wydarzenie odbywa się pod patronatem merytorycznym Karty Różnorodności, koordynowanej przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

VI Kongres Różnorodności „Fixing Tomorrow With Diversity – czyli jak różnorodność wpływa na budowanie kapitału społecznego” odbędzie się 23 stycznia 2020 roku w Międzynarodowym Centrum Kultury, Nowy Teatr w Warszawie.

Informacje oraz program wydarzenia dostępne są TUTAJ. Rejestracja uczestników odbywa się TUTAJ. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Kongres Różnorodności to konferencja tematyczna, która od 2014 roku odbywa się w Warszawie i jest stałym elementem w kalendarzu kluczowych wydarzeń SCR w Polsce. Celem kongresu, organizowanego przez BETTER oraz Henkel Polska, jest pobudzenie dyskusji na temat wyzwań różnorodności w miejscu pracy i zarządzania poprzez wartości. Spotkanie zrzesza szerokie grono specjalistów, ekspertów, praktyków i przedstawicieli biznesu wokół tematu zarządzania różnorodnością.

CSR edukacja Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji Kongres Różnorodności


Nazwa wydarzenia:
VI Kongres Różnorodności „Fixing Tomorrow With Diversity – czyli jak różnorodność wpływa na budowanie kapitału społecznego”
Czas:
2020.1.23
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc rozwojowa
Kraje:
Polska
Nadawca:
Henkel; Better





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek