logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Trwa kampania „1944 – Zrozumieć Powstanie”
25.09.2019
Tematy: Kreacje / printy, Akcje, Kampanie, Polska, Edukacja, Kultura i sztuka

Trwa kampania „1944 – Zrozumieć Powstanie”



Pierwszego września ruszyła ogólnopolska kampania społeczna „1944 – Zrozumieć Powstanie”. Jej ideą jest propagowanie wiedzy historycznej na temat Powstania Warszawskiego oraz uczczenie pamięci oraz oddanie hołdu poległym i żyjącym powstańcom.

Zauważamy drastyczny brak wiedzy o wydarzeniach, które miały miejsce w czasie Powstania Warszawskiego. Dlatego chcemy w przystępny dla widza sposób poszerzyć jego wiedzę na temat heroicznych działań powstańców. Zaczęliśmy 1 września i regularnie w każdą sobotę i niedzielę o godzinie 17.00 będziemy emitować kolejną cześć programu – mówi Elżbieta Górnik, Wiceprezes Fundacji Polska Ziemia, organizatora kampanii.

Program prowadzi znany prezenter telewizyjny, Vito Casetti, który w trakcie spaceru ulicami Warszawy opowiada o historii walk powstańczych w poszczególnych dzielnicach stolicy. W każdym odcinku programu pokazywane są miejsca kulminacyjnych zdarzeń, przy których prezenter prowadzi rozmowy ze swoimi gośćmi: historykami, ekspertami i świadkami tamtych dni. W ramach projektu przewidziano emisję 10 odcinków programu edukacyjnego.

Częścią kampanii jest także konkurs dla dzieci i młodzieży szkół podstawowych. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 30 listopada, a autorzy zwycięskich prac i ich opiekunowie zaproszeni na uroczystą galę rozdania nagród w której udział wezmą także goście honorowi – przedstawiciele lokalnych władz oraz kombatanci. Jesteśmy przekonani że nasza inicjatywa przyczyni się do krzewienia postaw patriotycznych oraz kształtowania tożsamości narodowej wśród polskiego społeczeństwa, a w szczególności wśród młodzieży – mówi Elżbieta Górnik.

Kampania 1944 – Zrozumieć Powstanie została zorganizowana przez Fundację Polska Ziemia i jest współfinansowana przez Ministerstwo Obrony Narodowej w ramach programu „Wdzięczni Bohaterom – Powstańcom Warszawskim”.

Przedsięwzięcie można śledzić na stronie: www.zrozumiecpowstanie.pl, tam też znajdują się wyemitowane odcinki programu oraz szczegóły dotyczące udziału w konkursie.

edukacja Fundacja Polska Ziemia 1944 – Zrozumieć Powstanie Vito Casetti Powstanie Warszawskie pamięć historia


Nazwa kampanii:
1944 – Zrozumieć Powstanie
Czas:
2019.9.1
Nadawca:
Fundacja Polska Ziemia
Media:
spoty edukacyjne, konkurs dla dzieci i młodzieży, internet





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek