logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Trwa głosowanie internautów na raporty odpowiedzialnego biznesu
26.08.2021
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Organizacje pozarządowe / NGO

Trwa głosowanie internautów na raporty odpowiedzialnego biznesu



Internauci wybiorą laureata jednej z kategorii w 15. edycji konkursu na najlepsze raporty
z zakresu odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju. P
oparcie można przekazać trzem spośród 55 publikacji, biorących udział w konkursie.

W ramach Konkursu Raporty Zrównoważonego Rozwoju (wcześniejsza nazwa: Konkurs Raporty Społeczne), organizowanego przez Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte, uruchomiono etap głosowania internautów. Bierze w nim udział 55 raportów, należących – odpowiednio – do firm (48 raportów), organizacji pozarządowych (pięć raportów), uczelni i administracji (dwa raporty). Głosowanie trwa do 20 września i odbywa się poprzez stronę http://raportyzr.pl/zaglosuj-na-raport/.

Oto pełna lista organizacji, których publikacje biorą udział w głosowaniu internautów w Konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju (kolejność alfabetyczna):

  • Allegro,
  • ArcelorMittal Poland,
  • Auto Partner SA,
  • Bank Millennium,
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.,
  • BUDIMEX SA,
  • Carlsberg Polska,
  • Coca-Cola HBC Polska,
  • Credit Agricole Bank Polska S.A.,
  • Echo Investment,
  • Emitel S.A.,
  • ENERIS Surowce,
  • Fundacja JiM,
  • Fundacja Medicover,
  • Fundacja Santander Bank Polska im. I. J. Paderewskiego,
  • Gdańsk Transport Company S.A.,
  • GK Lubelski Węgiel Bogdanka,
  • Globe Trade Center S.A.,
  • Grupa Agora,
  • Grupa ENEA,
  • Grupa ERGO Hestia,
  • Grupa Eurocash,
  • Grupa Kapitałowa CCC,
  • Grupa LOTOS,
  • Grupa Polenergia,
  • Grupa Polsat Plus,
  • Grupa Raben,
  • Grupa Regionalna GOPR Grupa Jurajska,
  • Grupa Żywiec S.A.,
  • ING Bank Śląski,
  • Jeronimo Martins Polska S.A.,
  • Kaufland Polska Markety sp. z o.o.  j.,
  • KGHM Polska Miedź S.A.,
  • Kompania Piwowarska SA,
  • Lidl Polska,
  • LPP,
  • LUG S.A.,
  • mBank,
  • Nhood Polska,
  • Orange Polska,
  • PKN ORLEN,
  • PKO Bank Polski,
  • PKP Energetyka,
  • Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. (PZU SA),
  • Rawlplug,
  • Servier Polska,
  • Solaris Bus & Coach sp. z o.o.,
  • Stowarzyszenie Otwarte Klatki,
  • TAURON Polska Energia S.A.,
  • TIM SA,
  • Totalizator Sportowy Sp. z o.o.,
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie,
  • Urząd Transportu Kolejowego,
  • Zarząd Transportu Metropolitalnego,
  • Żabka Polska Sp. z o. o.

Głosowanie internautów to ważny etap Konkursu Raporty Zrównoważonego Rozwoju – mówi Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu. – Czas włączenia szerokiego grona interesariuszy raportujących organizacji i zarazem możliwość przekazania zainteresowania i poparcia niefinansowej działalności firm i organizacji uczestniczących w Konkursie. To także dobra okazja, aby w ogóle lepiej przyjrzeć się procesowi raportowania niefinansowego, dowiedzieć się więcej o działalności konkretnych podmiotów i realizowanych przez nie działaniach, szukać możliwości współpracy czy stać się beneficjentem prowadzonych akcji.

Głosować można do 20 września poprzez formularz dostępny na stronie http://raportyzr.pl/. W formularzu należy wskazać trzy publikacje oraz określić reprezentowaną grupę interesariuszy. Następnie należy wpisać swój adres e-mail, który jest niezbędny do weryfikacji oddanego głosu. Głos zostanie zapisany w systemie dopiero po jego potwierdzeniu, co odbywa się poprzez kliknięcie linku przesłanego na podany adres e-mail. Dopiero wtedy głos jest ważny.

Konkurs Raporty Zrównoważonego Rozwoju (wcześniejsza nazwa: Konkurs Raporty Społeczne) to inicjatywa mająca na celu upowszechnianie idei odpowiedzialnego biznesu (CSR), zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i zaangażowania społecznego, skierowana do firm i organizacji publikujących raporty ze swojej aktywności w tych obszarach. Pierwsza edycja konkursu miała miejsce w 2007 roku. Organizatorami projektu są Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Deloitte. Wszystkie publikacje dostępne są na w Bibliotece Raportów na stronie http://raportyzr.pl/biblioteka-raportow/.

***
Portal kampaniespoleczne.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

CSR NGO konkurs raport Forum Odpowiedzialnego Biznesu


Nazwa wydarzenia:
Trwa głosowanie internautów na raporty odpowiedzialnego biznesu
Czas:
2021.8.19 - 2021.9.20
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Polska
Nadawca:
Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Deloitte





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek