Movere Institute z Brazylii we wrześniu tego roku zaprezentował kampanię „Drawings” autorstwa agencji 11|21 z Rio de Janeiro, kierowaną do rodziców małych dzieci i dotyczącą problemu otyłości. Na layoutach znajdują się rysunki, stylizowane na dziecięce, gdzie widać ich autora, czyli dziecko z nadwagą. Rysuje siebie z rodzicami na spacerze pokazując również okrągłego tatę, a hasło tej reklamy przypomina, że otyłość w rodzinie zaczyna się od dorosłych. Na reklamie, gdzie rodzice są szczupli, a syn gruby, z lizakiem w ręku, hasło przypomina, że nie chodzi o zamykanie ust by schudnąć, ale właśnie by je otwierać – do rozmowy.
Najlepsza kreacja pokazuje otyłego chłopca poza kartką – stojącego z boku, nie uczestniczącego w zabawie z innymi dziećmi. Główne hasło kampanii brzmi: „Childhood obesity is a weight you carry for life”. (w wolnym tłumaczeniu – Stopień otyłości twojego dziecka pokazuje wagę, jaką przykładasz do dbania o jego życie)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach
-
03.02.2025
Trujące lekarstwa
-
17.01.2025
Świat się nie zawali