Harrison Ford poddał się depilacji, a Janusz Kamiński to zarejestrował – dla ratowania lasów tropikalnych.
– Kiedy lasy tropikalne zostaną wycięte i spalone, tony dwutlenku węgla trafią do atmosfery. To zmieni nasz klimat i będzie bardzo bolesne. Za każdym razem kiedy będzie wyrywane kolejne drzewo, zaboli nas w tym miejscu – mówi aktor.
Klatka piersiowa aktora, potraktowana gorącym woskiem i plastrem pokazuje boleśnie potrzebę ochrony ginących lasów deszczowych.
Kampanię "Lost there. Felt here." z maja br. zrealizowała agencja BBDO z Nowego Jorku dla organizacji Conservation International, w którego władzach zasiada Harrison Ford.
Nazwa kampanii:
Lost there. Felt here.
Czas:
2008.5.12 - 2008.5.31
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Conservation International
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
BBDO (New York)
Hasło kampani:
Lost there. Felt here.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa