Harrison Ford poddał się depilacji, a Janusz Kamiński to zarejestrował – dla ratowania lasów tropikalnych.
– Kiedy lasy tropikalne zostaną wycięte i spalone, tony dwutlenku węgla trafią do atmosfery. To zmieni nasz klimat i będzie bardzo bolesne. Za każdym razem kiedy będzie wyrywane kolejne drzewo, zaboli nas w tym miejscu – mówi aktor.
Klatka piersiowa aktora, potraktowana gorącym woskiem i plastrem pokazuje boleśnie potrzebę ochrony ginących lasów deszczowych.
Kampanię "Lost there. Felt here." z maja br. zrealizowała agencja BBDO z Nowego Jorku dla organizacji Conservation International, w którego władzach zasiada Harrison Ford.
Nazwa kampanii:
Lost there. Felt here.
Czas:
2008.5.12 - 2008.5.31
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Conservation International
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
BBDO (New York)
Hasło kampani:
Lost there. Felt here.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy