Przypominają trofea z polowań, które wiszą na ścianie w domu myśliwego. Ale zamiast rogów umieszczona jest kierownica od roweru, a na złotej tabliczce widnieje słowo „Rowerzysta”. Zaś miejsce, gdzie polowano to nie puszcza, ale brazylijskie miasta: Rio de Janeiro, Brasilia, Minas Gerais i Sao Paulo. Jest też informacja, które to „trofeum” w kolekcji i gdzie, czy w jakich okolicznościach zostało ono zdobyte: „Upolowany w nocy”, „Upolowany na skrzyżowaniu”, „Upolowany w parku” i „Upolowany na drodze”. Na każdym z plakatów widnieje hasło kreacji, informujące o tym, że rowerzyści często są ofiarami wypadków drogowych i nakłaniające do zachowania ostrożności na drodze.
Kampania „Hunted” („Upolowani”) została zlecona przez Respeite Um Carro a Menos, a wykonała ją agencja reklamy Heads Propaganda. Kreacja ma na celu uzmysłowić mieszkańcom Brazylii skalę problemu śmierci rowerzystów na tamtejszych drogach.
Katarzyna Łabuś
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona
-
21.03.2025
BOSS