Trochę Barbie w każdym z nas
W momencie, gdy cały świat dyskutuje o lalce Barbie (film w reżyserii Grety Gerwig w pierwszy weekend wyświetlania zarobił 155 mln dolarów), agencja Paradais DDB z Ekwadoru postanowiła pokazać, że w zasadzie każdy z nas ma odrobinę Barbie w sobie. Choćby wcale sobie tego nie życzył. Mikroplastik został znaleziony już praktycznie wszędzie, m.in. w żywności, wodzie, organizmach zwierząt morskich, a nawet w ludzkich łożyskach.
Twórcy kampanii There’s a bit of Barbie in you postawili na zszokowanie odbiorców. Rękę, nogę i bucik na obcasie kultowej lalki „umieścili” pod skórą modeli w taki sposób, że przypominają one larwy tropikalnych pasożytów, przemieszczające się w organizmie nosiciela. I przekaz ten nie jest daleki od prawdy. Mikroplastik w ciele człowieka w dłuższej perspektywie może przyczynić się do spustoszeń porównywalnych z chorobami pasożytniczymi.
zobacz także
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze