Jakie 17 międzynarodowych celów jest ważnych dla biznesu? Czy klienci chcą kupować produkty i usługi firm odpowiedzialnych? Czy kodeksy postępowań dla dostawców to popularne praktyki? Co się dzieje w zakresie raportowania niefinansowego w Polsce – na te pytania stara się odpowiedzieć 4. raport Annual CSR Outlook.
Raport Annual CSR Outlook przedstawia, jakie zjawiska będą kształtowały CSR w najbliższym czasie i na jakie wyzwania firmy, a w szczególności kadra zarządzająca i menadżerowie CSR, powinny zwrócić uwagę. Tegoroczna edycja dużą uwagę poświęca również trendom w branży finansowej i zwraca uwagę na rosnącą potrzebę edukacji finansowej oraz kwestie bezpieczeństwa w sieci w coraz bardziej zdigitalizowanym otoczeniu.
Pomysłodawcą projektu jest firma doradczo-edukacyjna CSRinfo, zajmująca się edukacją i działaniami doradczymi w obszarze CSR. Partnerem Strategicznym 4. edycji raportu jest Bank Zachodni WBK, od 2012 w portfelu spółek wchodzących w skład Respect Index na GPW, w 2015 roku po raz drugi opublikował raport CSR.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS