logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Torba tancerka
07.01.2010
Tematy: Kampanie, Brazylia, Ekologia i środowisko

Torba tancerka

Your browser does not support the video tag.


Estetycznym ideałem współczesnego świata dla wielu okazuje się być foliowa torba. Gorzko uświadamia to kampania brazylijskiego Ministerstwa Środowiska – "Man is the only animal in nature that can see beauty in pollution" ("Człowiek jest jedynym zwierzęciem w przyrodzie, które potrafi dostrzec piękno w zanieczyszczeniach") – prezentująca podniebny taniec torby z plastiku. Delikatna i zwiewna porusza się w rytm muzyki.

Plastikowa torba spowszechniała i zadomowiła się nie tylko w mieszkaniach, supermarketach, ale także wszędzie tam gdzie przebywają ludzie: lasach, morzach, jeziorach. Stała się smutnym nieodłącznym elementem krajobrazu.

Akcja ta jest kolejną odsłoną długofalowej kampanii "Saco e um saco" ("Torba jest do bani") prowadzonej przez Ministerstwo. Jej celem jest uświadomienie o szkodliwości plastikowych toreb.

Za pośrednictwem strony www.sacoeumsaco.com.br organizatorzy namawiają do używania toreb wielokrotnego użytku oraz kartonów (w przypadku osób zmotoryzowanych) lub do rozsądnego, czyli oszczędnego, korzystania w foliowych torebek.
M.Musielak



Nazwa kampanii:
Beauty
Czas:
2010.1.1 - 2010.1.16
Nadawca:
Ministerstwo Środowiska Brazylii
Media:
Internet, telewizja, kino
Wykonawca:
Lew’Lara / TBWA (São Paulo)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Man is the only animal in nature that can see beauty in pollution (Człowiek jest jedynym zwierzęciem w przyrodzie, które potrafi dostrzec piękno w zanieczyszczeniach)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek