logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Topniejące flagi
11.06.2021
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Niemcy, Edukacja, Ekologia i środowisko, Organizacje pozarządowe / NGO

Topniejące flagi



Ciągle słyszymy o topniejących lodowcach, ale co to naprawdę oznacza? Dosadnie pokazuje to niemiecka kampania społeczna Meltdown Flags.

W ramach projektu flagi wszystkich państw bądź terytoriów autonomicznych, na terenie których znajdują się lodowce, czyli Argentyny, Austrii, Kanady, Chile, Francji, Grenlandii, Islandii, Indii, Meksyku, Norwegii, Pakistanu, Peru, Rosji, USA, Uzbekistanu oraz Włoch, przekształcono w tzw. topniejące flagi. Na każdej z nich biały obszar potraktowano jako odpowiednik pełnej powierzchni lodowców i stopniowo go pomniejszono, zgodnie z zapisami historycznymi oraz naukowymi wyliczeniami (za punkt wyjścia obrano 1995 rok). Następnie każda z flag została uszyta i obecnie jest wykorzystywana do działań edukacyjnych bądź protestów, co tylko przypomina nam, że lodowce nie topnieją w telewizji albo na filmie. Tylko w rzeczywistości.

Film stanowiący zapis kampanii można obejrzeć TUTAJ.
Więcej na https://www.meltdownflags.org/

NGO edukacja Ekologia i środowisko Niemcy globalne ocieplenie integrated lodowce Meltdown Flags


Nazwa kampanii:
Meltdown Flags
Czas:
2020.11.10
Nadawca:
Meter Group
Media:
integrated (print, film, real action, interactive)
Wykonawca:
Serviceplan, Germany





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek