logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Izrael, Ekologia i środowisko
   ──────  20.11.2007

Tonące metropolie



Bangkok, Nowy Jork, Tel Aviv, Londyn pogrążają się w odmętach oceanu, a wszystko ogarnia ciemność. To nie scenariusz filmu katastroficznego tylko opis kampanii społecznej zrealizowanej na zlecenie izraelskiego oddziału Greenpeace. Kampania zaprojektowana przez Grey Tel Aviv miała uzmysłowić odbiorcom, że skutki globalnego ocieplenia w postaci podnoszącego się poziomu mórz i oceanów w pierwszej kolejności dotkną ludność zamieszkująca tereny położone na wybrzeżu. Wszystkie miasta, które zostały wymienione na materiałach reklamowych to miasta przybrzeżne. Akcja przekonuje, aby podjąć działania mające zatrzymać proces globalnego ocieplenia, nim – jak mówi hasło- będzie za późno.

Kreacja w sposób prosty przekazuje ideę kampanii. Szkoda, że wprowadza dysonans poznawczy w umyśle odbiorcy, a nie przekazuje informacji, jak go zredukować. Alarmuje, ale nie podaje przykładów żadnych działań, które można by przedsięwziąć, aby zahamować negatywne zmiany klimatu i uratować własne miasto. Jest to ewidentna wada kampanii.
b.p.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Stop global warming
Czas:
2007.11.15 - 2007.11.30
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Izrael
Nadawca:
Greenpeace Israel
Media:
Outdoor, prasa
Wykonawca:
Grey (Tel Aviv)
Adresaci:
Obywatele Izraela
Hasło kampani:
Help stop global warming before it’s too late





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 28.11.2023

    Bajeczki dla dzieci


  • 23.11.2023

    DeepSteki


  • 22.11.2023

    Prawda jest taka


  • 21.11.2023

    Dzień jak co dzień


  • 20.11.2023

    Najlepsza inwestycja


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek