Latem w toaletach klubów i restauracji w Dusseldorfie na sedesach umieszczono różowe naklejki z napisem "Bulimia jest uleczalna" oraz danymi kontaktowymi. Poprzez taki komunikat organizacja ProMaedchen prowadziła kampanię "Bulimie ist heilbar" skierowaną do kobiet cierpiących na bulimię i mającą skłonić ich do kontaktu ze specjalistami – psychologami i lekarzami.
Reklama na sedesie na pewno zwraca uwagę, nie jest jednak pewne czy działa – osoby chore na bulimię cierpią przeważnie na brak samoakceptacji i czują się za grube. Uleczalność choroby, nie zawsze uświadomionej jako właśnie choroba, niekoniecznie jest odpowiedzią na ich problemy.
Nazwa kampanii:
Bulimie ist heilbar
Czas:
2008.7.1 - 2008.7.31
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Niemcy
Nadawca:
ProMaedchen Dusseldorf
Media:
Naklejki
Wykonawca:
Red Cell (Dusseldorf)
Adresaci:
Osoby chore na bulimię, młode kobiety
Hasło kampani:
Bulimie ist heilbar (Bulimia jest uleczalna)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.10.2024
Bajka terapeutyczna o powodzi
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala