Wbrew pozorom to nie PAH buduje szkoły, karmi głodne dzieci i zapewnia dostęp do wody. Robią to osoby wspierające organizację (m.in. poprzez darowizny – finansowe i rzeczowe), bo dzięki ich zaangażowaniu różne inicjatywy pomocowe mogą być wdrażane w życie. Do tej grupy mogą teraz dołączyć podatnicy przekazując 1% podatku na Polską Akcję Humanitarną.
Pod hasłem "Ludzie, tacy jak ty" ruszyła kampania prasowa przenosząca odpowiedzialność za dobroczynne działania z bezosobowej instytucji na zwyczajnych ludzi, z którymi odbiorcy łatwiej jest się utożsamić. Reklamy wykonane przez agencję Scholz&Friends we współpracy ze studiem fotograficznym shootme (autorzy zdjęć: Paweł Fabjański, Tomek Albin, Jacek Kołodziejski) zachęcająca do wsparcia trzech programów prowadzonych przez PAH: "Kampanii Wodnej" (zapewnienie jak największej liczbie osób dostępu do wody pitnej), "Pajacyka" (dożywianie dzieci w polskich szkołach) i "Akcji Edukacji" (zwiększanie szans edukacyjnych dzieci z krajów rozwijających się).
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie