To nie jest trudna łamigłówka
Wordle to logiczna gra, która na przełomie 2021 i 2022 zyskała ogromną popularność na całym świecie. Polega na odgadnięciu zaszyfrowanego pięcioliterowego słowa – przy każdej nieudanej próbie system informuje gracza, czy użyte przez niego litery znajdują się w danym słowie w odpowiednich miejscach (kolor zielony), w nieodpowiednich miejscach (kolor żółty), bądź nie ma ich rozwiązaniu w ogóle (kolor szary).
Grecki oddział agencji Publicis postanowił wykorzystać popularność Wordle do przygotowania digitalowej kampanii antywojennej. Podstawą przekazu było podobieństwo fonetyczne wyrazów „wojna” (war) oraz „słowo” (word) w języku angielskim. No more (war)ds znaczy zatem zarówno Nie potrzeba więcej słów co Nigdy więcej wojny. Kampania jest działaniem agencji z zakresu self-promo.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.05.2022
Bezprawne prawa
-
25.05.2022
Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse
-
23.05.2022
Telefon prawdziwego zaufania
-
19.05.2022
Z punktu widzenia psa przewodnika
-
17.05.2022
Ufamy nauce i do naukowców zwracamy się w czasie chaosu informacyjnego
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja