To nie jest trudna łamigłówka
Wordle to logiczna gra, która na przełomie 2021 i 2022 zyskała ogromną popularność na całym świecie. Polega na odgadnięciu zaszyfrowanego pięcioliterowego słowa – przy każdej nieudanej próbie system informuje gracza, czy użyte przez niego litery znajdują się w danym słowie w odpowiednich miejscach (kolor zielony), w nieodpowiednich miejscach (kolor żółty), bądź nie ma ich rozwiązaniu w ogóle (kolor szary).
Grecki oddział agencji Publicis postanowił wykorzystać popularność Wordle do przygotowania digitalowej kampanii antywojennej. Podstawą przekazu było podobieństwo fonetyczne wyrazów „wojna” (war) oraz „słowo” (word) w języku angielskim. No more (war)ds znaczy zatem zarówno Nie potrzeba więcej słów co Nigdy więcej wojny. Kampania jest działaniem agencji z zakresu self-promo.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on