Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Konsumpcjonizm i konsumenci, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 17.02.2022
To (nie) jest miłość
Walentynki to jedno z najbardziej skomercjalizowanych świąt w kulturze zachodniej. Brytyjska agencja Engine Creative postanowiła wykorzystać ten fakt i na zamówienie pozarządowej organizacji Women’s Aid przygotowała plakaty wykonane na wzór walentynkowych kartek ze słynnej serii Love is… (więcej na jej temat można przeczytać TUTAJ).
Tyle że tym razem relacja łącząca bohaterów kultowego komiksu wyglądała trochę inaczej niż dotąd – zamiast miłością, okazywała się toksycznym koszmarem. A niewinny i „słodki” wygląd postaci uwikłanych w destrukcyjny związek tylko zwiększał odczucie niepokoju w odbiorcach. Jak podkreślali twórcy kampanii, zamiast mówić ludziom czym jest miłość, woleli pokazać, czym miłość na pewno nie jest.
Nazwa kampanii:
Love Is…
Czas:
2022.2.14
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Women’s Aid
Media:
outdoor
Wykonawca:
Engine Creative, United Kingdom
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
21.03.2024
Polski buk „Serce Ogrodu” Europejskim Drzewem Roku 2024!
-
08.03.2024
Zniszczony billboard Galerii Rusz