Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Konsumpcjonizm i konsumenci, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
To (nie) jest miłość
Walentynki to jedno z najbardziej skomercjalizowanych świąt w kulturze zachodniej. Brytyjska agencja Engine Creative postanowiła wykorzystać ten fakt i na zamówienie pozarządowej organizacji Women’s Aid przygotowała plakaty wykonane na wzór walentynkowych kartek ze słynnej serii Love is… (więcej na jej temat można przeczytać TUTAJ).
Tyle że tym razem relacja łącząca bohaterów kultowego komiksu wyglądała trochę inaczej niż dotąd – zamiast miłością, okazywała się toksycznym koszmarem. A niewinny i „słodki” wygląd postaci uwikłanych w destrukcyjny związek tylko zwiększał odczucie niepokoju w odbiorcach. Jak podkreślali twórcy kampanii, zamiast mówić ludziom czym jest miłość, woleli pokazać, czym miłość na pewno nie jest.
Nazwa kampanii:
Love Is…
Czas:
2022.2.14
Nadawca:
Women’s Aid
Media:
outdoor
Wykonawca:
Engine Creative, United Kingdom
zobacz także
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
07.05.2025slider
Imperium zbudowane na odpadach