Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Konsumpcjonizm i konsumenci, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 17.02.2022
To (nie) jest miłość
Walentynki to jedno z najbardziej skomercjalizowanych świąt w kulturze zachodniej. Brytyjska agencja Engine Creative postanowiła wykorzystać ten fakt i na zamówienie pozarządowej organizacji Women’s Aid przygotowała plakaty wykonane na wzór walentynkowych kartek ze słynnej serii Love is… (więcej na jej temat można przeczytać TUTAJ).
Tyle że tym razem relacja łącząca bohaterów kultowego komiksu wyglądała trochę inaczej niż dotąd – zamiast miłością, okazywała się toksycznym koszmarem. A niewinny i „słodki” wygląd postaci uwikłanych w destrukcyjny związek tylko zwiększał odczucie niepokoju w odbiorcach. Jak podkreślali twórcy kampanii, zamiast mówić ludziom czym jest miłość, woleli pokazać, czym miłość na pewno nie jest.
Nazwa kampanii:
Love Is…
Czas:
2022.2.14
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Women’s Aid
Media:
outdoor
Wykonawca:
Engine Creative, United Kingdom
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
18.08.2022
We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem
-
12.08.2022
Dlaczego wymieniamy telefony i czym kierujemy się przy ich wyborze?
-
12.08.2022
Konkurs Art Moves 2022 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty
-
11.08.2022
„Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
09.08.2022
Roboty Automower uczciły 10 urodziny marsjańskiego łazika Curiosity