Spot z Telesmokiem – znanym dorosłym widzom z legendarnego programu Pora na Telesfora – wchodzi właśnie na ekrany największych polskich stacji telewizyjnych. „Telesmok” to kolejny, trzeci odcinek kampanii informacyjnej dotyczącej procesu cyfryzacji telewizji. Celem kampanii informacyjnej Ministerstwa Infrastruktury i pięciu największych nadawców ma być przygotowanie społeczeństwa na nadchodzące zmiany w technologii odbioru sygnału telewizyjnego. Do 31 lipca 2013 roku sygnał analogowy zostanie całkowicie zastąpiony przez naziemną telewizję cyfrową.
Realizacją wszystkich 9 spotów przygotowanych w ramach kampanii zajmuje się Fabryka Komunikacji Społecznej. Podobnie jak dwa poprzednie filmy „W starym kinie” i „Słodowy”, „Telesmok” w humorystyczny sposób nawiązuje do kultowych programów telewizyjnych z lat od 60-tych do 80-tych. W główną rolę po raz kolejny wcielił się Wojciech Kalarus – aktor i parodysta, za reżyserię odpowiada Michał Gazda, a za kreację Agata Grosicka.
Kampania ma zasięg ogólnopolski i potrwa 2 lata. Kampanijne spoty są prezentowane na ekranach stacji: TVP, Polsat, TV4, TVN i Puls.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka