Spot z Telesmokiem – znanym dorosłym widzom z legendarnego programu Pora na Telesfora – wchodzi właśnie na ekrany największych polskich stacji telewizyjnych. „Telesmok” to kolejny, trzeci odcinek kampanii informacyjnej dotyczącej procesu cyfryzacji telewizji. Celem kampanii informacyjnej Ministerstwa Infrastruktury i pięciu największych nadawców ma być przygotowanie społeczeństwa na nadchodzące zmiany w technologii odbioru sygnału telewizyjnego. Do 31 lipca 2013 roku sygnał analogowy zostanie całkowicie zastąpiony przez naziemną telewizję cyfrową.
Realizacją wszystkich 9 spotów przygotowanych w ramach kampanii zajmuje się Fabryka Komunikacji Społecznej. Podobnie jak dwa poprzednie filmy „W starym kinie” i „Słodowy”, „Telesmok” w humorystyczny sposób nawiązuje do kultowych programów telewizyjnych z lat od 60-tych do 80-tych. W główną rolę po raz kolejny wcielił się Wojciech Kalarus – aktor i parodysta, za reżyserię odpowiada Michał Gazda, a za kreację Agata Grosicka.
Kampania ma zasięg ogólnopolski i potrwa 2 lata. Kampanijne spoty są prezentowane na ekranach stacji: TVP, Polsat, TV4, TVN i Puls.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku