Spot z Telesmokiem – znanym dorosłym widzom z legendarnego programu Pora na Telesfora – wchodzi właśnie na ekrany największych polskich stacji telewizyjnych. „Telesmok” to kolejny, trzeci odcinek kampanii informacyjnej dotyczącej procesu cyfryzacji telewizji. Celem kampanii informacyjnej Ministerstwa Infrastruktury i pięciu największych nadawców ma być przygotowanie społeczeństwa na nadchodzące zmiany w technologii odbioru sygnału telewizyjnego. Do 31 lipca 2013 roku sygnał analogowy zostanie całkowicie zastąpiony przez naziemną telewizję cyfrową.
Realizacją wszystkich 9 spotów przygotowanych w ramach kampanii zajmuje się Fabryka Komunikacji Społecznej. Podobnie jak dwa poprzednie filmy „W starym kinie” i „Słodowy”, „Telesmok” w humorystyczny sposób nawiązuje do kultowych programów telewizyjnych z lat od 60-tych do 80-tych. W główną rolę po raz kolejny wcielił się Wojciech Kalarus – aktor i parodysta, za reżyserię odpowiada Michał Gazda, a za kreację Agata Grosicka.
Kampania ma zasięg ogólnopolski i potrwa 2 lata. Kampanijne spoty są prezentowane na ekranach stacji: TVP, Polsat, TV4, TVN i Puls.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca