logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Izrael, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  26.02.2012

To jest zły film

Your browser does not support the video tag.


Część widzów krzyczała, część zaczęła wychodzić z sali, gdy rozpoczęła się emisja innego filmu, niż ten, na który przyszli. Mimowolni uczestnicy kinowego eksperymentu chwilę później bili już brawo.

10 tysięcy widzów największego izraelskiego multipleksu „Cinema City” na własnej skórze przekonało się, jak trudne jest życie chorego na Alzheimera. Kupili bilety na film, który chcieli zobaczyć, tymczasem na ekranie wyświetlano coś zupełnie innego. Nadawcy reklamy wyszli z założenia, że empatia i zrozumienie ze strony otoczenia są najlepszymi sprzymierzeńcami chorych. Konfrontując odbiorców z sytuacją przypominającą stan chorego na demencję, uwrażliwili ich na specyficzne problemy, z jakimi muszą zmagać się w codziennym życiu osoby chore na Alzheimera. Pod wpływem doświadczonego szoku i frustracji część widzów miała szansę zmienić swój stosunek do ludzi cierpiących na demencję i stać się ich „ambasadorami” w świecie ludzi zdrowych.

Kampanię przeprowadziło Izraelskie Stowarzyszenie Alzheimera EMDA z okazji Międzynarodowego Tygodnia Świadomości Choroby Alzheimera. Założona w 1988 roku organizacja zrzesza i wspiera członków rodzin osób cierpiących na różne odmiany demencji. W Izraelu żyje ok. 100 tysięcy chorych na Alzheimera.
M. Dembińska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
The wrong movie
Czas:
2012.2.20 - 2012.2.23
Tematy:
Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Izrael
Nadawca:
EMDA Israeli Alzheimer Association
Media:
Ambient
Wykonawca:
ACW Grey (Izrael)
Adresaci:
Widzowie sieci kin „Cinema City”





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 13.07.2022

    Fast fashion jest jak fast food


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek