Stowarzyszenie Polska Młodych „Tłocznia” zaprezentowała swój spot promocyjny.
„Tłocznia” to oddolna inicjatywa uczniów warszawskich liceów, której celem jest stworzenie
interdyscyplinarnego Centrum Aktywności Młodzieży – miejsca dostarczającego wiedzy o tym, jak realizować własne projekty – kulturalne, naukowe i społeczne. Jednocześnie będzie miejscem o bogatej ofercie kulturalnej, tworzonej przez młodych artystów. Adresatem Tłoczni są przede wszystkim aktywni warszawscy licealiści, ale także ta część młodych ludzi, która jeszcze nie znalazła swojej pasji. Przyciągnięciu tej grupy służyć będzie formuła kawiarni non for profit.
Spot został zrealizowany przez studio Black Rabbit: „Przygotowując spot dla „Tłoczni” chcieliśmy od samego początku zaciekawić widza nietypowym pomysłem, ciekawym obrazem i energią. Tak narodził się pomysł na przedstawianie pojedynczych liter w kolejnych ujęciach, ale w taki sposób, by na koniec zestawić je w całe słowo. Od prostych ujęć takich jak rozkładanie kartki, po bardziej skomplikowane, jak wykorzystanie prawdziwego neonu czy stworzenie jadalnej litery. Mimo krótkiego terminu i skromnego budżetu udało się zrealizować klip dzięki wielkiej energii, zaangażowaniu i dobrej woli wielu ludzi. Pomogły nam instytucje często kojarzone jako niedostępne. Warszawska Giełda Papierów Wartościowych szybko i z wielką chęcią wsparła nasz projekt i użyczyła powierzchni w swoim budynku pod zdjęcia. Pomysł z neonową literą wydawał się z początku karkołomny, ale dzięki Muzeum Neonów udało nam się znaleźć prawdziwy neon w kształcie odpowiedniej litery. Wsparło nas też Biuro Geodezji i Katastru m.st. Warszawy oraz kultowe dla warszawiaków miejsca spotkań, jak UFO i Dolina Muminków.”
Wystąpili: T — Mateusz Bocheńczak, Ł — Marysia Kozłowska, O — Jacek Siadkowski, C — Kuba Supera Z — Ewelina Niedziałkowska, N — Maciek Janiszewski, I — Ania Balcerowska, A — Anka Sternicka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS