Szacuje się, że jedna na osiem kobiet w ciągu swojego życia zachoruje na raka piersi – to najczęstszy nowotwór w tej części populacji. Niestety, wiele kobiet nadal nie wie, jak prawidłowo wykonać samobadanie.
Tradycyjnie w październiku, czyli podczas Miesiąca Świadomości Raka Piersi, organizacje i firmy angażują się w kampanie o charakterze prospołecznym, zachęcające do szeroko pojętej profilaktyki raka piersi. W 2024 roku jednym z najciekawszych tego typu przedsięwzięć okazała się inicjatywa Librería Española, popularnej sieci księgarni w Ekwadorze. Na ich zamówienie zaprojektowano a następnie wprowadzono na rynek „The Mandala Boob”: książkę zawierającą 80 relaksujących kolorowanek dla dorosłych – wszystkie o okrągłych, przypominających pierś kształtach. Każda z mandali stanowi krok w procedurze samobadania. Dzięki temu twórcom projektu udało się uzyskać niezwykle trudny do osiągnięcia efekt – stworzyć podręcznik samobadania, który zamiast stresować relaksuje, zaś wiedzę przekazuje w wyjątkowo przyjemny a zarazem angażujący sposób.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?