logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Telefon uniemożliwił pomoc
08.12.2014
Tematy: Kampanie, Brazylia, Obronność i bezpieczeństwo

Telefon uniemożliwił pomoc



Gigantyczna słuchawka telefoniczna na środku ulicy blokuje przejazd policji i straży pożarnej, podążającej na miejsce wypadku.

W Paranie, jednym ze stanów Brazylii, dużym problemem są tzw. prank calls, czyli telefony z fałszywym alarmem do policji czy straży. Właśnie te służby publiczne pokazano na plakatach stworzonych dla władz stanu przez brazylijską agencję reklamową Master Roma Waiteman. Kampania pod hasłem: "Prank calls hurts those who most need help" ("Fałszywe alarmy krzywdzą tych, którzy najbardziej potrzebują pomocy") składa się z dwóch plakatów, na których duża, czerwona słuchawka blokuje drogę do płonącego na sąsiedniej ulicy budynku. Obraz ten jest bardzo wyrazistym ujęciem problemu, ponieważ ukazuje potencjalnym sprawcom, że ich działania mogą bezpośrednio krzywdzić innych ludzi. Służby publiczne zajęte fałszywym alarmem nie będą mogły pomóc przy prawdziwym pożarze, wypadku czy napadzie na bank.

Daria Ostrowska



Nazwa kampanii:
Prank calls: Police, Firefighters
Czas:
2014.10.1 - 2014.10.31
Nadawca:
State Government of Paraná
Media:
Prasa
Wykonawca:
Master Roma Waiteman (Brazil)
Adresaci:
Potencjalni autorzy fałszywych alarmów
Hasło kampani:
Prank calls hurts those who most need help (Fałszywe alarmy krzywdzą tych, którzy najbardziej potrzebują pomocy)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek