logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  13.08.2012

Telefon jest lepszy niż kij bejsbolowy

Your browser does not support the video tag.


Przykład rodziców rozwiązujących problem swoich dzieci za pomocą kija bejsbolowego oraz krzyków pokazuje, że kierowanie się emocjami nie zawsze jest właściwym wyborem.

Kampania przebiegająca pod hasłem "Sometimes what you want to do isn’t what you should do" (Czasami to co chcesz zrobić nie jest tym co powinieneś zrobić) realizowana jest przez agencję Leo Burnett z Chicago dla Partnership at Drugfree.org. Film i towarzyszące mu reklamy drukowane mają przekonać rodziców osób borykających się z problemem uzależnień, że warto zwrócić się do Partnership at Drugfree.org po pomoc, zamiast szukać innych, z pozoru szybszych i skuteczniejszych „rozwiązań”.

"If your house is on fire, call the fire department/if someone breaks into your house, call the police – if your teen has a drug problem, go to drugfree.org" (Jeśli pali ci się dom, dzwoń po straż/jeśli ktoś włamie ci się do domu, dzwoń po policję – jeśli twoje dziecko ma problem z narkotykami odwiedź drugfree.org) – tłumaczą hasła reklam zachęcających do zastanowienia się nad sensownością postępowań rodziców, którzy dowiadując się o problemie swoich podopiecznych często wpadają w panikę i ogarnięci furią nie potrafią myśleć i działać racjonalnie. Tym samym bardziej szkodzą swoim dzieciom, zamiast pomóc im wydostać się z nałogu.

Taką sytuację pokazuje spot reklamowy kampanii, w którym ojciec dowiedziawszy się o narkotykowym problemie syna wpada w szał i niszczy wszystkie cenne dla niego przedmioty. Film bardzo oszczędny w środkach wyrazu, za to w dobitny sposób wyrażający główną myśl zawartą w kampanii.

The Partnership at Drugfree.org jest organizacją non-profit, której działalność skupia się na zagadnieniach związanych z uzależnieniami wśród młodych osób. Na jej stronie internetowej rodzice mogą znaleźć informacje dotyczące sposobów walki z nałogiem, a także skontaktować się z innymi rodzicami w podobnej sytuacji, tym samym zwiększając swoje szanse na znalezienie skutecznej metody walki z uzależnieniem.
Marcin Ratajczyk


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Czas:
2012.8.8
Tematy:
Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
The Partnership at Drugfree.org
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Leo Burnett Company (Chicago)
Adresaci:
Rodzice, opiekunowie
Hasło kampani:
Sometimes what you want to do isn't what you should do (Czasami to co chcesz zrobić nie jest tym co powinieneś zrobić);





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek