logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  13.08.2012

Telefon jest lepszy niż kij bejsbolowy

Your browser does not support the video tag.


Przykład rodziców rozwiązujących problem swoich dzieci za pomocą kija bejsbolowego oraz krzyków pokazuje, że kierowanie się emocjami nie zawsze jest właściwym wyborem.

Kampania przebiegająca pod hasłem "Sometimes what you want to do isn’t what you should do" (Czasami to co chcesz zrobić nie jest tym co powinieneś zrobić) realizowana jest przez agencję Leo Burnett z Chicago dla Partnership at Drugfree.org. Film i towarzyszące mu reklamy drukowane mają przekonać rodziców osób borykających się z problemem uzależnień, że warto zwrócić się do Partnership at Drugfree.org po pomoc, zamiast szukać innych, z pozoru szybszych i skuteczniejszych „rozwiązań”.

"If your house is on fire, call the fire department/if someone breaks into your house, call the police – if your teen has a drug problem, go to drugfree.org" (Jeśli pali ci się dom, dzwoń po straż/jeśli ktoś włamie ci się do domu, dzwoń po policję – jeśli twoje dziecko ma problem z narkotykami odwiedź drugfree.org) – tłumaczą hasła reklam zachęcających do zastanowienia się nad sensownością postępowań rodziców, którzy dowiadując się o problemie swoich podopiecznych często wpadają w panikę i ogarnięci furią nie potrafią myśleć i działać racjonalnie. Tym samym bardziej szkodzą swoim dzieciom, zamiast pomóc im wydostać się z nałogu.

Taką sytuację pokazuje spot reklamowy kampanii, w którym ojciec dowiedziawszy się o narkotykowym problemie syna wpada w szał i niszczy wszystkie cenne dla niego przedmioty. Film bardzo oszczędny w środkach wyrazu, za to w dobitny sposób wyrażający główną myśl zawartą w kampanii.

The Partnership at Drugfree.org jest organizacją non-profit, której działalność skupia się na zagadnieniach związanych z uzależnieniami wśród młodych osób. Na jej stronie internetowej rodzice mogą znaleźć informacje dotyczące sposobów walki z nałogiem, a także skontaktować się z innymi rodzicami w podobnej sytuacji, tym samym zwiększając swoje szanse na znalezienie skutecznej metody walki z uzależnieniem.
Marcin Ratajczyk


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Czas:
2012.8.8
Tematy:
Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
The Partnership at Drugfree.org
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Leo Burnett Company (Chicago)
Adresaci:
Rodzice, opiekunowie
Hasło kampani:
Sometimes what you want to do isn't what you should do (Czasami to co chcesz zrobić nie jest tym co powinieneś zrobić);





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.09.2023

    Mocniejsi niż głód


  • 25.09.2023

    Jedyny słuszny kandydat


  • 22.09.2023

    Jemy coraz więcej warzyw i owoców


  • 21.09.2023

    Gdzie jest sęp?


  • 20.09.2023

    Na wojnę tak, poza tym – nie


  • 20.09.2023

    Zanim to się stanie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek