Mężczyzna z rękoma uniesionymi w górze stoi przed kobietą, wymierzającą w niego telefonem. Spot składa się ze scen z udziałem kilku kobiet, które do obrony przed atakiem napastników wybrały telefon.
Kampania zrealizowana przez paryską agencję W&Cie ma na celu przeciwdziałanie domowej przemocy i przypomnienie ofiarom, że w każdej chwili mogą, a nawet powinny zadzwonić pod numer alarmowy, również w momencie zagrożenia. Spot pt. "The Phone" ("Telefon") dobitnie przekonuje, że ten pospolity przedmiot, jakim jest telefon, stanowi najskuteczniejszą ochronę i wsparcie dla ofiar przemocy. W przypadku bohaterek spotu jest on silnym straszakiem na wściekłych i niebezpiecznych mężczyzn. Bohaterki, wybierając między różnymi środkami obrony, zdecydowanie sięgają po słuchawkę, z którą odzyskują spokój i pewność siebie.
Francuska organizacja Fédération Nationale Solidarité Femmes (Krajowe Stowarzyszenie Solidarności Kobiet) od dwudziestu lat działa na rzecz walki z wszelkimi formami przemocy wobec kobiet, a w szczególności z przemocą domową oraz z jej konsekwencjami, jakie często ponoszą najmłodsi członkowie rodziny.
Premiera spotu była związana z Międzynarodowym Dniem Przeciwko Przemocy Wobec Kobiet, który jest corocznie obchodzony 25 listopada. Kampania powstała przy wsparciu francuskiej organizacji Kering Foundation, która również działa na rzecz walki z przemocą i poprawy życia kobiet.
Co ważne, w spocie zainteresowani znajdą adres strony internetowej fundacji oraz numer alarmowy stowarzyszenia.
Martyna Kasprzak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu