────── 16.05.2017
Konkurs Kampania Społeczna Roku - nominacje w kategorii „Świat”
Tego nie ukryje peruka
Piękna Wenezuelka w drodze z wizyty lekarskiej obojętnie mija przechodniów i gdy tylko dociera do domu, zasiada przed lustrem i zdejmuje ubranie, by zmierzyć się z własnym strachem. Teraz lustrem staje się kamera. Kobieta patrząc w obiektyw ściąga perukę, a widz przekonuje się, że rak piersi może dotknąć każdego. Bez użycia słów, ale w naładowany emocjonalnie sposób agencja Publicis na zlecenie organizacji Fundaseno pokazała traumę po otrzymaniu wyników profilaktycznego badania piersi. Według statystyk rak piersi jest drugą najczęstszą przyczyną zgonów wenezuelskich kobiet, ale coraz częściej dotyka również mężczyzn w każdym wieku. Diagnoza zaskakuje i trudno się z nią pogodzić.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem