Tęczowa flaga jeszcze nie weszła na maszt
Bryce jest dzieckiem dwóch gejów, Terry – gej z Toronto ma 12-letnią córeczkę, a córka Jennifer zmieniła płeć. Bryce, Jennifer, Terry i inni członkowie społeczności LGBTQ w Toronto wzięli udział w kampanii "Half – Mast" ("W połowie masztu").
Na kampanię składa się seria spotów reportażowych umieszczonych na stronie www kampanii oraz printy, które przygotowała agencja DraftFCB z Ontario. Widniejąca na reklamie flaga opuszczona do połowy symbolizuje, że wiele jest jeszcze do zrobienia na rzecz społeczności osób nie heteroseksualnych. Młodzież pochodząca ze społeczności LGBTQ codziennie w szkole słyszy około 26 obraźliwych haseł na swój temat. 26% takich osób rodzice wyrzucają z domu. 30% wszystkich samobójstw popełniają osoby ze społeczności LGBTQ.
Kampania powstała na zlecenie PFLAG, organizacji pozarządowej wspierającej osoby ze środowisk LGBTQ oraz ich rodziny.
A.Zych
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem