logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Tatuś pracuje z domu
16.06.2021
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Belgia, Praca i polityka zatrudnienia, Równouprawnienie i tolerancja, Organizacje pozarządowe / NGO

Tatuś pracuje z domu



Mężczyźni zarabiają więcej niż kobiety. Ten stan rzeczy ma miejsce na całym świecie, choć w niektórych krajach dysproporcje płacowe są mniejsze, a w niektórych większe (najgorzej sytuacja wygląda w Korei Południowej).

Nierówności w zarobkach przekładają się wprost na nierówności w zakresie prac domowych. To na kobiety spada większość codziennych prac typu gotowanie, sprzątanie, czy opieka nad dziećmi. A pandemia Covid-19 tylko uwypukliła ten stan rzeczy.

Belgijska kampania społeczna, mająca na celu zwiększenie świadomości w tym zakresie, składa się z dwóch uzupełniających kanałów komunikacyjnych. Pierwszy z nich stanowią printy, wykorzystujące technikę time-lapse i ukazujące na jednym zdjęciu kilkugodzinną aktywność pary, mieszkającej pod jednym dachem:

Drugi element kampanii stanowi film, ukazujący codzienną rzeczywistość ojców i matek pracujących on-line:

NGO Belgia kobiety zarobki mężczyźni Równouprawnienie i tolerancja Praca i polityka zatrudnienia integrated równość płac


Nazwa kampanii:
Just because dad works from home doesn’t mean he does more at home
Czas:
2021.3.20
Nadawca:
Zij-kant for Equal Pay Day
Media:
integrated (print, film)
Wykonawca:
mortierbrigade, Belgium





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek