Tatuś pracuje z domu
Mężczyźni zarabiają więcej niż kobiety. Ten stan rzeczy ma miejsce na całym świecie, choć w niektórych krajach dysproporcje płacowe są mniejsze, a w niektórych większe (najgorzej sytuacja wygląda w Korei Południowej).
Nierówności w zarobkach przekładają się wprost na nierówności w zakresie prac domowych. To na kobiety spada większość codziennych prac typu gotowanie, sprzątanie, czy opieka nad dziećmi. A pandemia Covid-19 tylko uwypukliła ten stan rzeczy.
Belgijska kampania społeczna, mająca na celu zwiększenie świadomości w tym zakresie, składa się z dwóch uzupełniających kanałów komunikacyjnych. Pierwszy z nich stanowią printy, wykorzystujące technikę time-lapse i ukazujące na jednym zdjęciu kilkugodzinną aktywność pary, mieszkającej pod jednym dachem:
Drugi element kampanii stanowi film, ukazujący codzienną rzeczywistość ojców i matek pracujących on-line:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.03.2024
Bezpłatny podręcznik „Jak pisać o klimacie 2.0” jest już dostępny!
-
29.02.2024
Cztery szkodliwe mity o otyłości
-
28.02.2024
Ruszyła platforma internetowa z bezpłatnymi poradami dla rodziców
-
21.02.2024
Kampania, która nigdy nie została wyemitowana
-
20.02.2024
The Real (Teen) Housewives
-
19.02.2024
Sześć milionów świec