Wyrzuty sumienia są jak tatuaże, bo zostają na całe życie. Zachowując się odpowiedzialnie za kierownicą można uniknąć naznaczenia.
„I took Mary’s life on”( „Odebrałem Mary życie”), „I killed Kylie and her dad” („Zabiłem Kylie i jej tatę”), „I hit and killed the Browns” („Potrąciłam i zabiłam państwa Brown”) – tatuaże z takimi wyznaniami noszą na swoich ciałach kierowcy, którzy pod wpływem alkoholu spowodowali śmiertelne wypadki. Na ich skórze widnieją również podobizny ofiar i daty feralnych wydarzeń. „The consequences stay with you forever. If you drink, don’t drive” („Konsekwencje zostaną z Tobą na zawsze. Pijesz, nie jedź”) brzmi główny przekaz kampanii wzywającej wszystkich zmotoryzowanych do zachowania trzeźwości za kierownicą.
Kreację przygotowała agencja Innocean Worldwide na zlecenie kanadyjskiej organizacji MADD (Mothers Against Drunk Driving) oraz firmy KIA.
A.Stachowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy