Dziewczynka, która dopiero ma się urodzić, mówi ojcu o tym, co ją spotka. W szkole koledzy będą nazywać ją „dziw*ą”, kilka lat później na imprezie będą dotykać ją bez jej zgody, zostanie zgwałcona przez znajomego, jej narzeczony uderzy ją i będzie próbował zabić. „Drogi tato, urodzę się jako dziewczynka. Proszę, zrób wszystko, co możesz, żeby właśnie to nie było dla mnie największym zagrożeniem” – tymi słowamidziecko prosi ojca, by wpłynął na to, na co ma szanse: nie pozwalał synowi ubliżać koleżankom, reagował na sprośne żarty rzucane na pływalni… przeciwstawiał się temu, by dziewczynki i kobiety spotykała krzywda.
Kampania otrzymała srebro w kategorii Film i złoto w kategorii Film Craft. Dla organizacji Care przygotowało ją Schjaerven Reklamebyra.
CZYTAJ TEŻ:
-
03.11.2025
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025
Ciche sygnały
-
22.10.2025
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025
Holokaust, powtórz
-
21.10.2025
Żeby tylko nie przegrali…

