Kreacje / printy, Kampanie, Szwecja, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 22.08.2022
Tata nie wraca
Rosyjska napaść na Ukrainę poskutkowała największym kryzysem uchodźczym w Europie od czasu II wojny światowej. Z perspektywy osób, które osobiście nie zostały dotknięte działaniami wojennymi, możemy mieć trudności z wyobrażeniem sobie, co czują dzieci rozdzielone ze swoimi bliskimi.
Agencja OKTO, na zamówienie Sweden for UNHCR (czyli szwedzkiego przedstawicielstwa Wysokiego Komisarza Narodów Zjednoczonych do spraw Uchodźców) zrealizowała kampanię, pozwalającą wczuć się w emocje młodych Ukraińców i przedstawiła to za pomocą jednej ale szokująco celnej grafiki:
Uzupełnieniem printu jest film, który można obejrzeć poniżej:
Nazwa kampanii:
Not Delivered
Czas:
2022.6
Kraje:
Szwecja
Nadawca:
Sweden for UNHCR
Media:
integrated (print, film, digital, outdoor)
Wykonawca:
OKTO
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów