logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Tatą być
21.07.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Komunikacja w rodzinie

Tatą być



All Pro Dad to autorski program organizacji non-profit Family First, mający na celu wspieranie ojców – przede wszystkim w zakresie budowania wartościowych relacji z dziećmi. Co łatwe wcale nie jest. Ale może stać się prostsze, gdy otrzyma się klarowne i empatyczne wytyczne, jak radzić sobie w sytuacjach trudnych pod względem komunikacyjnym.

Na projekt złożyły się cztery filmy, które – choć przedstawiają różne historie – są w pełni uniwersalne i zrozumiałe pod każdą szerokością geograficzną. Wszystkie klipy zaczynają się w podobny sposób: od trudności (czy też może lepiej, braku płynności) w porozumieniu na linii dziecko / dorosły. Jednak czujność rodzica, jego cierpliwość, empatia a przede wszystkim dojrzałe podejście do problemu, sprawiają że więź ponownie zostaje nawiązana.

– Punktem wyjścia scenariuszy są codzienne interakcje rodzinne – mówi reżyser filmów, Jason Blanc. – Dlatego ważne było, aby widzowie nawiązali kontakt z naszymi bohaterami. Kluczową dla projektu kwestią była zatem naturalność: od bardzo naturalnej gry aktorskiej, poprzez odpowiednie lokacje i scenografię. Wszystkie cztery produkcje można obejrzeć poniżej:

https://video.adsoftheworld.com/b62p6bmn8wk81e31zxvjfsfwzv33.mp4

 

https://video.adsoftheworld.com/4o6kxggs9k7m5g3qg652catgvwu5.mp4

 

https://video.adsoftheworld.com/7g8txjg5ukh0wspotc8dth5awaqz.mp4

 

https://video.adsoftheworld.com/r5vogp20rspj5s2edtkt7no3nefz.mp4

txt: Dorota Chrobak

dzieci ojcostwo Stany Zjednoczone film rodzice Komunikacja w rodzinie


Nazwa kampanii:
All Pro Dad
Czas:
2024.7
Nadawca:
Family First
Media:
film
Wykonawca:
Diamond View, United States





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek