Wciągnięcie brzucha, pokiwanie palcem, rzut okiem na mięśnie, dwa obroty i rytmiczne ruchy bioder. Zachowanie mężczyzny, który w doskonałym nastroju pozwala sobie na wygłupy przed lustrem, jest jednocześnie wskazówką dla osób po 50 roku życia informującą, jak istotne jest pamiętanie o regularnym badaniu skóry całego ciała, by ustrzec się przed nowotworem.
W ten sposób autorzy kampanii za pomocą humoru i lekkiej formy przekazują bardzo ważny komunikat. Rak skóry jest najczęstszym nowotworem w Stanach Zjednoczonych dlatego tak duże znaczenie ma regularna kontrola, wsparcie bliskiej osoby, oraz reagowanie w przypadku pojawienia się jakichkolwiek plam czy zmian. W tej kampanii "dobry wygląd" to nie symetryczne ciało, płaski brzuch, czy nienaganna fryzura, ale przede wszystkim – zdrowa skóra.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
02.03.2023
Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski
-
28.02.2023
Marcin Oleksy z piłkarskim Oscarem za najpiękniejszą bramkę 2022 roku
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
23.02.2023
22 lutego — Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją