Wciągnięcie brzucha, pokiwanie palcem, rzut okiem na mięśnie, dwa obroty i rytmiczne ruchy bioder. Zachowanie mężczyzny, który w doskonałym nastroju pozwala sobie na wygłupy przed lustrem, jest jednocześnie wskazówką dla osób po 50 roku życia informującą, jak istotne jest pamiętanie o regularnym badaniu skóry całego ciała, by ustrzec się przed nowotworem.
W ten sposób autorzy kampanii za pomocą humoru i lekkiej formy przekazują bardzo ważny komunikat. Rak skóry jest najczęstszym nowotworem w Stanach Zjednoczonych dlatego tak duże znaczenie ma regularna kontrola, wsparcie bliskiej osoby, oraz reagowanie w przypadku pojawienia się jakichkolwiek plam czy zmian. W tej kampanii "dobry wygląd" to nie symetryczne ciało, płaski brzuch, czy nienaganna fryzura, ale przede wszystkim – zdrowa skóra.
Katarzyna Płaza
zobacz także
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja