logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Talerz dedykowany potrzebującym
12.12.2017
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Kraje

Talerz dedykowany potrzebującym



Jedną z najpiękniejszych polskich świątecznych tradycji jest zwyczaj przygotowywania dodatkowego nakrycia dla Niespodziewanego Gościa. Niestety, nie każdy ma szansę usiąść przy syto zastawionym stole, ciesząc się ciepłem w gronie rodzinny. Planując wigilijne zakupy warto pomyśleć o posiłku dla potrzebujących .

Akcja „Postaw talerz na Święta”  rozpoczęła się już 6 grudnia na terenie całej Polski.  Realizatorzy zachęcają do zakupienia jednego z tysiąca dedykowanych talerzy marki Ambition i tym samym symbolicznego podzielenie się wigilijną kolacją z potrzebującymi. Całkowity dochód ze sprzedaży specjalnie wyprodukowanych, świątecznych talerzy zostanie przekazany bankom żywności – http://www.bankizywnosci.pl

Z uzyskanych środków fundacja zorganizuje świąteczne posiłki dla potrzebujących

Kreatywna ideą projektu „Postaw talerz na święta” jest nawiązanie do polskiej tradycji przygotowywania dodatkowego nakrycia na wigilijny stół dla niespodziewanego gościa. Za jej wykonanie odpowiada agencja K2.

W ramach kampanii zrealizowano promujący akcję spot znajdujący się na oficjalnej strony marki na Facebooku; zaplanowano działania PR oraz koordynowanie współpracy z mikroinfluencerami. Realizatorzy akcji „Postaw talerz na święta” podkreślają, że każdy potrzebuje swojego miejsca przy stole.

Kampania wspierana jest przez  firmę Dajar – właściciela marki Ambition. Dedykowane akcji świąteczne talerze zostały wykonane z białej porcelany o delikatnie falującej linii. Talerze są w kształcie kwadratu 24,5 cm, a umieszczony na nich napis w formie naklejki „Postaw talerz na świeta” można łatwo oderwać.   Kupując świąteczny talerz zapewniamy najbardziej potrzebującym miejsce przy wigilijnym stole http://www.ambition.pl/postaw-talerz

pomoc święta







10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 15.10.2025slider

    NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką

  • 14.10.2025Kampanie

    Take Care OFF Yourself

  • 09.10.2025Kampanie

    I żyli długo… Ale czy szczęśliwie?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek