Projekt „Taksówka z fotelikiem”, prowadzony przez Publicis Consultants Rowland dla firmy Liberty Direct, zdobył główną nagrodę konkursu Golden World Awards 2009 w kategorii Corporate Responsibility.
„Taksówka z fotelikiem” to akcja mającą na celu poprawę bezpieczeństwa dzieci podróżujących taksówkami oraz edukowanie ich rodziców i opiekunów na temat bezpiecznego przewożenia dzieci.
Firma Liberty Direct przekazuje korporacjom taksówkowym foteliki służące przewożeniu dzieci, które są następnie udostępniane klientom korporacji. Elementem programu są też szkolenia dla kierowców taksówek, a także kampania informacyjna.
– Bardzo cieszymy się, że międzynarodowe jury konkursu doceniło zaangażowanie Liberty Direct w podnoszenie poziomu bezpieczeństwa dzieci w samochodach. Przyznana nagroda jest dla nas dodatkowym potwierdzeniem, że akcja przynosi wymierne rezultaty – powiedział Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct. – Chcielibyśmy, by bezpieczeństwo dzieci stało się w Polsce standardem, nie luksusem, dlatego sukcesywnie obejmujemy programem kolejne miasta w Polsce – dodał Karski.
Golden World Awards to konkurs na najlepsze kampanie PR organizowany przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA) od 1991r. Projekty są zgłaszane przez agencje PR, firmy, instytucje i fundacje, a ocenia je międzynarodowe jury składające się ze specjalistów public relations. Do tegorocznej edycji konkursu zostały zgłoszone 342 projekty z 43 krajów.
M. Czerepak
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku