logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Taksówka z fotelikiem i z nagrodą
03.11.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Taksówka z fotelikiem i z nagrodą



Projekt „Taksówka z fotelikiem”, prowadzony przez Publicis Consultants Rowland dla firmy Liberty Direct, zdobył główną nagrodę konkursu Golden World Awards 2009 w kategorii Corporate Responsibility.

„Taksówka z fotelikiem” to akcja mającą na celu poprawę bezpieczeństwa dzieci podróżujących taksówkami oraz edukowanie ich rodziców i opiekunów na temat bezpiecznego przewożenia dzieci.

Firma Liberty Direct przekazuje korporacjom taksówkowym foteliki służące przewożeniu dzieci, które są następnie udostępniane klientom korporacji. Elementem programu są też szkolenia dla kierowców taksówek, a także kampania informacyjna.

– Bardzo cieszymy się, że międzynarodowe jury konkursu doceniło zaangażowanie Liberty Direct w podnoszenie poziomu bezpieczeństwa dzieci w samochodach. Przyznana nagroda jest dla nas dodatkowym potwierdzeniem, że akcja przynosi wymierne rezultaty – powiedział Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct. – Chcielibyśmy, by bezpieczeństwo dzieci stało się w Polsce standardem, nie luksusem, dlatego sukcesywnie obejmujemy programem kolejne miasta w Polsce – dodał Karski.

Golden World Awards to konkurs na najlepsze kampanie PR organizowany przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA) od 1991r. Projekty są zgłaszane przez agencje PR, firmy, instytucje i fundacje, a ocenia je międzynarodowe jury składające się ze specjalistów public relations. Do tegorocznej edycji konkursu zostały zgłoszone 342 projekty z 43 krajów.
M. Czerepak








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek