Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Brazylia, Ekologia i środowisko, Organizacje pozarządowe / NGO, Prawa zwierząt
Takich logo nie potrzebujemy
Wiele marek umieszcza w swoich logo wizerunki dzikich zwierząt. I zazwyczaj po każdym odświeżeniu identyfikacji wizualnej ich grafiki stają się coraz bardziej uproszczone – w myśl zasady „mniej znaczy więcej”.
Studenci brazylijskich szkół Cásper Líbero oraz Escola Cuca powiązali te dwie reguły i w oparciu o nie zaprojektowali błyskotliwą kampanię proekologiczną. Na przykładzie ewolucji trzech popularnych logo: wydawnictwa Penguin Books, samochodu Peugeot oraz przeglądarki Firefox ukazali, że w naturze mniej nie znaczy więcej. Wręcz przeciwnie.



Nazwa kampanii:
Nature doesn't need this redesign
Czas:
2022.1
Nadawca:
WWF
Media:
print
Wykonawca:
advertising schools: Cásper Líbero, Escola Cuca
zobacz także
-
13.11.2025Wydarzenia
„6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
