Kreacje / printy, Kampanie, Brazylia, Ekologia i środowisko, Organizacje pozarządowe / NGO, Prawa zwierząt
────── 05.05.2022
Takich logo nie potrzebujemy
Wiele marek umieszcza w swoich logo wizerunki dzikich zwierząt. I zazwyczaj po każdym odświeżeniu identyfikacji wizualnej ich grafiki stają się coraz bardziej uproszczone – w myśl zasady „mniej znaczy więcej”.
Studenci brazylijskich szkół Cásper Líbero oraz Escola Cuca powiązali te dwie reguły i w oparciu o nie zaprojektowali błyskotliwą kampanię proekologiczną. Na przykładzie ewolucji trzech popularnych logo: wydawnictwa Penguin Books, samochodu Peugeot oraz przeglądarki Firefox ukazali, że w naturze mniej nie znaczy więcej. Wręcz przeciwnie.
Nazwa kampanii:
Nature doesn't need this redesign
Czas:
2022.1
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
WWF
Media:
print
Wykonawca:
advertising schools: Cásper Líbero, Escola Cuca
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.12.2023
Wystawa „To sztuka być sobą” — w przestrzeni miejskiej Torunia
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
DeepSteki