Ciekawe ideologiczne podejście zaprezentowano w chińskiej kampanii na rzecz recyklingu. Argumentem za ponownym wykorzystaniem tych samych materiałów jest tu pojęcie Karmy, która – spersonalizowana na reklamie – dba o porządek rzeczy odbywający się kołowo. Cyrkulacja wydarzeń, raz lepszych, raz gorszych, odnawiających się pod postaciami różnych innych sytuacji, prezentuje pożądany ład, który jest też kluczowy w ekologii. Skoro Karma zajmuje się recyklingiem, to i my powinniśmy (Karma recycles. So should you.).
Karma jest podstawowym pojęciem we wszystkich szkołach Buddyzmu i oznacza "zamierzone działanie", "przyczynę i skutek" – osobistą wolność i odpowiedzialność, nie los. Natomiast w Hinduizmie karma jest związana z postacią Boga i z przeznaczeniem.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach