logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Tak wpływają do portu mistrzowie
24.06.2015
Tematy: Kampanie, Norwegia, Obronność i bezpieczeństwo, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Tak wpływają do portu mistrzowie

Your browser does not support the video tag.


Profesjonalnie, ale zupełnie na luzie, bez większego wysiłku i efektownie – tak właśnie, niewielką łódką, wpływa do portu wąsaty mężczyzna w okularach. Grupa pasażerów innej łodzi wyraźnie ma problem z tą czynnością, tak jak i z samym zachowaniem równowagi. 

Wpływanie do portu to sztuka, która najlepiej wychodzi na trzeźwo – podsumowuje spot. Kampania, przygotowana na zlecenie norweskiej organizacji AV-OG-TIL, zajmującej się przeciwdziałaniem nadużywaniu alkoholu, ma zachęcić osoby uprawiające sporty wodne do zachowywania trzeźwości podczas korzystania z łodzi.



Nazwa kampanii:
How to dock like a boss
Czas:
2015.6.22
Nadawca:
AV-OG-TIL
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Melvær&Lien
Adresaci:
Osoby uprawiające sporty wodne





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek