Tematy: Kampanie, Norwegia, Obronność i bezpieczeństwo, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Tak wpływają do portu mistrzowie
Profesjonalnie, ale zupełnie na luzie, bez większego wysiłku i efektownie – tak właśnie, niewielką łódką, wpływa do portu wąsaty mężczyzna w okularach. Grupa pasażerów innej łodzi wyraźnie ma problem z tą czynnością, tak jak i z samym zachowaniem równowagi.
Wpływanie do portu to sztuka, która najlepiej wychodzi na trzeźwo – podsumowuje spot. Kampania, przygotowana na zlecenie norweskiej organizacji AV-OG-TIL, zajmującej się przeciwdziałaniem nadużywaniu alkoholu, ma zachęcić osoby uprawiające sporty wodne do zachowywania trzeźwości podczas korzystania z łodzi.
Nazwa kampanii:
How to dock like a boss
Czas:
2015.6.22
Nadawca:
AV-OG-TIL
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Melvær&Lien
Adresaci:
Osoby uprawiające sporty wodne
zobacz także
-
19.05.2025Kampanie
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy