Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 05.07.2023
Tak samo realne
Hazard stosunkowo rzadko staje się tematem kampanii społecznych. Co nie znaczy, że skutki, jakie generuje, są mniej dotkliwe od konsekwencji innych nałogów, typu alkoholizm czy narkomania.
Badania wskazują, że jedna, uzależniona od hazardu osoba, przyczynia się do strat i cierpienia u od siedmiu do dziesięciu osób z najbliższego otoczenia. Tymczasem żyjemy w epoce, gdy kasyna i serwisy bukmacherskie przeniosły się do sieci, zatem dostęp do nich tylko się uprościł. To, że hazard jest nałogiem na pierwszy rzut oka niewidocznym, bo nie pozostawia śladów na fizycznym wyglądzie człowieka, nie znaczy, że go nie ma. Przeciwnie. Zagrożenie jest tak samo realne.
Nazwa kampanii:
Just as Real
Czas:
2023.7
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Minnesota Alliance on Problem Gambling
Media:
film
Wykonawca:
Preston Spire
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa