logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Tak pije polska młodzież
22.11.2017
Tematy: Kampanie, Polska, Kraje, Problemy społeczne, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Tak pije polska młodzież



Alkohol to najczęściej wybierana przez młodzież substancja psychoaktywna, jest ona bardziej popularna niż papierosy i narkotyki. Aby zwiększyć świadomość młodych ludzi na temat szkodliwości spożywania tego trunku stowarzyszenie „Równość na fali” zainaugurowało kampanię „Z dala od alkoholu”.

Według badań ESPAD (Instytut psychiatrii i Neurologii) zrealizowanych w 2015 r. na grupie 15-18 – latków, w czasie ostatnich 30 dni przed badaniem 13% uczniów z młodszej grupy wiekowej i 20% ze starszej chociaż raz upiło się w takim stopniu, że doświadczało zaburzeń równowagi, mowy lub nie pamiętało co się z nimi działo.

Kampania „Z dala od alkoholu” realizowana jest w województwie zachodniopomorskim, a jej celem jest podniesienie świadomości młodzieży, głównie w przedziale wiekowym 15-18 lat, na temat szkód wynikających ze spożywania alkoholu oraz promocja trzeźwości. Skutki, zagrożenia, wskazówki dotyczące sposobów odmawiania picia tego trunku, a także prawdziwe historie zostały przedstawione na stronie internetowej, kanale youtube oraz fanpage’u. Zdrowy styl życia promowany jest także na plakatach i ulotkach rozprowadzanych na terenie województwa.

Działanie sfinansowano ze środków Wojewódzkiego Programu Przeciwdziałania Uzależnieniom na lata 2012-2020, ujętych w budżecie Województwa Zachodniopomorskiego w 2017 r.

na alkohol równość fali


Nazwa kampanii:
Z dala od alkoholu
Czas:
2017.11.22
Nadawca:
Równość na Fali
Media:
Internet, ulotki
Adresaci:
Młodzież 15-18 lat





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek