Tak działają Fundusze Europejskie
Rozpoczęła się kampania promująca fundusze europejskie. Jej ambasadorami są dziennikarze Dorota Wellman i Marcin Prokop. Akcja Ministerstwa Rozwoju Regionalnego ma pokazać jak wiele pozytywnych zmian zaistniało dzięki unijnym środkom.
– Jesteśmy w momencie, w którym zagospodarowana została już prawie połowa wszystkich funduszy unijnych na lata 2007-2013. Mamy ponadto zakończonych 10 tysięcy projektów. To najwyższy czas, by pokazać najlepsze przykłady działania środków europejskich w Polsce – poinformowała minister rozwoju regionalnego Elżbieta Bieńkowska podczas oficjalnego rozpoczęcia kampanii.
Działania reklamowe, które będą trwały do końca lutego 2011 r. kosztują ok. 15 mln 879 tys. zł. Minister Elżbieta Bieńkowska komentując ten koszt tłumaczy, że środki z pomocy technicznej przeznaczone na realizację kampanii mogą być wydatkowane tylko na promocję. – Nie możemy ich przesuwać na inne działanie. Gdybyśmy nie sfinansowali tej kampanii, pieniądze by nam przepadły.
W ramach kampanii emitowane będą spoty telewizyjne i radiowe, a w przypadku części kampanii poświęconej Programowi Kapitał Ludzki reklamy zamieszczane będą dodatkowo w Gazecie Wyborczej (dodatek Praca) oraz na stacjach w warszawskim metrze.
Po raz pierwszy kampanię oparto na wspólnej dla wszystkich rodzajów funduszy linii kreacyjnej. Ministerstwu zależy, aby w świadomości odbiorcy Fundusze Europejskie zaczęły istnieć jako mechanizm powiązanych ze sobą narzędzi (programów operacyjnych), funkcjonujących w ramach większej całości – Narodowej Strategii Spójności.
Kampania podzielona jest na pięć etapów poświęconych Funduszom Europejskim ogólnie oraz Programom: Infrastruktura i Środowisko, Rozwój Polski Wschodniej, Kapitał Ludzki i Innowacyjna Gospodarka.
Elementem wspomagającym działania kampanii jest „Galeria projektów”, w której prezentowane są efekty wykorzystania środków unijnych oraz ich wpływ na rozwój Polski. Galeria obejmie blisko 200 opisów i zdjęć projektów realizowanych ze wszystkich programów krajowych i regionalnych.
—-
[05-11-2010] Aktualizacja: Dwa nowe spoty reklamowe promujące kampanię
—-
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie